|
Dolby Atmos film. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2015 kl. 15:12 |
Hvor køber man Dolby Atmos og hvad er der på markedet?
Hvad med hensyn til Auro 3-D? Jeg har lige været i Fona der var ingen film af Dolby Atmos. De havde faktisk aldrig hørt om det. Jeg fortalte at det da har været demonstreret til 2 Hi-Fi og surround messer. Og nu står jeg og gerne vil købe en masse, det er da for dumt. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dolby Atmos.
Den nye Terminator, San Andreas, Mad Max fury road, Jupiter Ascending, Teenage mutant ninja Turtles og Transformers age of extinction. Det er lige dem jeg har. Ved ikke, om jeg skulle have flere.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Tak for hjælpen Flemming Larsen.
Jeg nåede lige Fona og fik købt: Jupiter Ascending, Mad fury Road Max Terminator Genisys, San Andreas,Transformers age of extinction . |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Jamen så god fornøjelse. Det er bare fed lyd, som kommer ud af det. Har selv lige set Terminator. Det er vild lyd som er på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Her er en oversigt over udgivelser, det er dog ikke alle europæiske udgivelser der har atmos
http://www.dolby.com/us/en/experience/dolby-atmos/bluray-and-streaming.html |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Dette link er kopieret direkte fra siden, ser ud til at være identisk med det andet. http://biojensen.dk/dolby-atmos-bluray |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Biojensen ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Se hvilken blu-ray udgivelser som er kommet eller er på vej med Dolby Atmos http://biojensen.dk/dolby-atmos-udgivelser
|
|
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det virker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Denne her kunne jeg godt tænke mig, at få fat i. Dolby Atmos Demonstration Disc Januar 2015
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |