|
samsung hd db 8200nxe |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
traps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2015 kl. 13:51 |
Nogen der har erfaringer med denne optager, opfører sig meget mærkeligt en gang imellem
. Mvh traps
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40739 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der sker ind imellem nogle ting med de maskiner, hvad gør din.? |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
traps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Når jeg skal afspille optagede ting kan den finde på og slukke lige når optagelsen skal begynde og så starter den op igen og jeg skal begynde forfra.
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40739 |
Den har jeg ikke været udé for, men andre ting, som f.eks spærrede optagelser. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Har også prøvet flere gange at den har slettet alle kanaler på tv
. Lidt irriterende at bruge tid på indstilling igen.Ur lyser heller ikke mere i stand by selvom jeg har slået det til.
|
|
![]() |
|
Jeg har også haft en som mistede kanalerne, den fik nyt Mainboard, det skete 3 gange, så blev den byttet. |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er desværre en af ulemperne ved Samsung! Deres maskiner er mekanisk ikke helt i top, ligesom de ofte sendes på markedet med ufærdig/fejlbehæftet software. M.v.h. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2441 |
Både software og mekanik har altid fungeret super på min BD-E8300.
Gad vide hvordan man kan udtale sig, når man ingen erfaring har? ![]() Spørgsmålet fra trådstarter lød: Nogen der har erfaringer med denne optager, Redigeret af bentpetersson - 21-November-2015 kl. 08:05 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Det var en E model jeg havde som var helt håbløs, og den nuværende F er heller ikke for god, den kan ikke længere afspille BDer, og den laver en del spærrede optagelser, så den ryger snart ud. Venter at se hvad den nye box fra You See kan, så er det muligt at den bliver det næste. Har dog ikke de største forventninger. |
|
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2441 |
Radiomand.
Det lyder ikke godt. Du må købe dig en ny recorder. Kapaciteten på min er ikke stor, når man optager film i god afspilningskvalitet. Så supplerende har jeg købt en WD på 2TB som jeg kan slutte til mit TV uden ekstra strømadapter. Det er jeg meget tilfreds med. Men det er jo rart med de ekstra to tunere i recorderen. Hvilke fabrikater og modeller overvejer du ved udskiftning? Redigeret af bentpetersson - 21-November-2015 kl. 12:19 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Man kan ikke selv vælge optage kvalitet på Samsung maskinerne. Som skrevet, venter lige at se hvordan den nye boks fra You See er, og hvad den kan, men ellers må det blive Panasonic. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |