recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung hd db 8200nxe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung hd db 8200nxe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
traps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér traps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung hd db 8200nxe
    Sendt: 16-November-2015 kl. 13:51
Nogen der har erfaringer med denne optager, opfører sig meget mærkeligt en gang imellem .
Mvh
traps
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Online
Point: 40739
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 14:04

Ja, der sker ind imellem nogle ting med de maskiner, hvad gør din.?
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
traps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér traps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 14:06
Når jeg skal afspille optagede ting kan den finde på og slukke lige når optagelsen skal begynde og så starter den op igen og jeg skal begynde forfra.Cry
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 14:10

Den har jeg ikke været udé for, men andre ting, som f.eks spærrede optagelser.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
traps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér traps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 14:22
Har også prøvet flere gange at den har slettet alle kanaler på tv . Lidt irriterende at bruge tid på indstilling igen.Ur lyser heller ikke mere i stand by selvom jeg har slået det til.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 14:28

Jeg har også haft en som mistede kanalerne, den fik nyt Mainboard, det skete 3 gange, så blev den byttet.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af traps traps skrev:

Har også prøvet flere gange at den har slettet alle kanaler på tv
. Lidt irriterende at bruge tid på indstilling igen.Ur lyser heller ikke mere i stand by selvom jeg har slået det til.

Det er desværre en af ulemperne ved Samsung! Deres maskiner er mekanisk ikke helt i top, ligesom de ofte sendes på markedet med ufærdig/fejlbehæftet software.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 08:00
Både software og mekanik har altid fungeret super på min BD-E8300.

Gad vide hvordan man kan udtale sig, når man ingen erfaring har?

Spørgsmålet fra trådstarter lød:

Nogen der har erfaringer med denne optager,

Redigeret af bentpetersson - 21-November-2015 kl. 08:05
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 10:30

Det var en E model jeg havde som var helt håbløs, og den nuværende F er heller ikke for god, den kan ikke længere afspille BDer, og den laver en del spærrede optagelser, så den ryger snart ud.
Venter at se hvad den nye box fra You See kan, så er det muligt at den bliver det næste. Har dog ikke de største forventninger.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 12:19
Radiomand.

Det lyder ikke godt. Du må købe dig en ny recorder.

Kapaciteten på min er ikke stor, når man optager film i god afspilningskvalitet. Så supplerende har jeg købt en WD på 2TB som jeg kan slutte til mit TV uden ekstra strømadapter. Det er jeg meget tilfreds med. Men det er jo rart med de ekstra to tunere i recorderen.

Hvilke fabrikater og modeller overvejer du ved udskiftning?

Redigeret af bentpetersson - 21-November-2015 kl. 12:19
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2015 kl. 12:35

Man kan ikke selv vælge optage kvalitet på Samsung maskinerne.
Som skrevet, venter lige at se hvordan den nye boks fra You See er, og hvad den kan, men ellers må det blive Panasonic.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu