|
S: Sonos CR200 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2015 kl. 21:00 |
Næsten ny Sonos CR200 fjernbetjening sælges.
Pris 1200 kr. Befinder sig i Karise. Kan afhentes, eller sendes på køber regning. Købte en brugt CR200 på DBA, må indrømme jeg blev snydt, da touch var helt ubrugelig da jeg fik den hjem (Husk altid at afprøve ting på DBA 100%) Har så fået den ombyttet ved Sonos, via deres CR200 ombytningsprogram, da de ikke reparer de enheder, det er ca et halvt år siden. Den blev købt fordi min far skulle passe huset, og har ikke smartphone, så var den oplagt. Nu har jeg ikke brug for den mere. Redigeret af Jever - 07-Juni-2016 kl. 19:52 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 700,-
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Den bliver ikke foræret væk. ;)
|
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
Lidt off topic Men hvordan fik du den ombyttet? Var der stadigvæk garanti på den? Har du et link til Sonos ombytningsprogram.. Har selv en controller med samme fejl ![]() |
|
![]() |
|
Jeg oprettede en support sag ved Sonos, som så sendte mig et link til et skema til ombytning.
Der var ingen garenti på, så det kostede 700 eller 800 kr, så vidt jeg husker. |
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Følger der kvittering med?
|
|
![]() |
|
Nej desværre ikke, da jeg selv har købt den brugt.
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Ok men den virker 100% og er i rimelig stand?
|
|
![]() |
|
Den er 100% i orden, og fremstår som ny.
Kan afprøves på mit Sonos, da den stadigvæk er tilkoblet. Vær opmærksom på at dit Sonos skal bruge Sonos eget Mesh netværk for at anvende CR200.
|
|
![]() |
|
Okay det må jeg lige lige undersøge om det gør
|
|
![]() |
|
Jeg vil godt byde 900. Ved godt det er lige i underkanten af udbuds prisen, men det er lige umiddelbart hva jeg har budget til.
|
|
![]() |
|
Bud noteret, men jeg sælger den ikke med så stort tab.
Så vil jeg hellere begynde at bruge den selv... :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |