|
Panasonic CXC725 ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
xalodogan
Guld medlem Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2016 kl. 21:08 |
|
Jeg har været i Elgiganten idag for at se på CXC725 modellen. Jeg må indrømme at jeg blev lidt skuffet over billedekvaliteten. Der stod også et Samsung JS8005 (tror det hedder) med S-UHD halløj ....den med sølvkant. Den stod meget mere klart og flot. Det var den samme video på begge tv'er.
Det var som om at Pana'en var mere mat i billedet eller kedelig....selvom den stod på dynamisk osv. Samsung er med VA panel med kantbelysning....hvor imod Pana'en er med VA med direkte belysning. Det undrer mig meget at netop Pana'en har fået flere gode anmeldelser. Tror sgu bare jeg prøvet et andet sted for at se på Pana'en :-)..........det kan næsten ikke være rigtigt det her. Hvad er jeres erfaringer med CXC725 & Samsung JS8005 ? På forhånd tak
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CX725 er et glimrende TV og fuldt på højde med andre TV producenters TV i samme prisklasse. Hvis du synes at billedet var lidt ringe kan det skyldes forkerte indstillinger. Smut du hen til en rigtig forhandler og check TV´et ud igen
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja hold da op ... så får du helt sikkert et retvisende indtryk :p Men udover det, så har jeg ikke nogen holdning til billedkvaliteten Samsung vs Panasonic (Har haft Samsung som har gjort det ganske godt). Men jeg kan fortælle at jeg holder mig fra Samsung pga at de lyver og lyver lidt mere end godt er. Sagt på en pæn måde ... øhm ... Jeg har intet pænt at sige om det brand. |
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej , jeg har selv et 55CX725 , og det står bare super krystalklart. Hmm , og med dynamisk , det kan man jo slet ikke holde ud at se på. Tror det er noget med butiksindstillinger de 2 tv imellem
Mvh |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
xalodogan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er heller ikke selv meget for Dynamisk billede. Men det undrer mig bare at da begge tv'er stod på Dynamisk og at der var SÅ meget forskel i billedet.
Men ja....smutter sgu hos en anden forhandler og kigger på den igen. Nu har jeg tænkt på Pana'en så længe......
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forskellen skyldes, at Dynamisk er en imponator-indstilling, som skal få kunderne til at tænke "vauw", og så købe det. Og hvor Panasonic giver deres skærme lidt ekstra "boost", i dynamisk indstillingen, så giver Samsung den fuld skrald på alle parametre. 1. Intet kan sammenlignes i Dynamisk indstillingen. 2. Det er sat'me en USERIØS butik, hvis man har udstillingsmodeller stående i dynamisk indstillingen! M.v.h. |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan kun være enig. xalodogan> Er du tæt på Vejle, er du velkommen til at se et Panasonic CX700 i kalibreret tilstand. |
||
xalodogan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bor i Ishøj....laangt væk...men tak for hjælpen .
Men til jer som har dette tv....CX700 eller 725. Kan i se nogle hvide skygger eller plamager når i ser film ? Jeg tror det hedder bleeding. Mit gamle LG tv med kantbelysning havde denne sygdom.....det var skide irriterende. Der var altid en slag hvid skygge i venstre side. Derfor ville jeg ikke investere i et tv med kantbelysning igen. Og sort skal bare være SORT tak..... Hvad hedder CXC725 modellen på US....kan ikke rigtig finde en detaljeret video anmeldelse om den på Youtube ?
Redigeret af xalodogan - 23-Februar-2016 kl. 22:08 |
||
Dankaihoj
Junior bruger Oprettet: 14-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv et 725, billedet er super skarpt uanset kilden. Min erfaring er at man ikke kan regne med indstillingerne hos forhandlerne - når man får tv'et hjem og starter op - så er første spørgsmål om det står butik eller privat. Kan forestille mig at det ændrer på nogle opsætninger.
Hvis du er i tvivl så køb det - du kan vist returnere det igen efter 14 dage. Dan |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4590 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hverken CX700 eller CXC725 (CX700 med parabol-tuner) findes i USA. Panasonic har været meget tæt på at falde helt ud af det amerikanske marked efter de droppede plasma.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Gizmodo
Bruger Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der ellers nogen forskel imellem CX700 og CXC725 hvis vi taler billedkvalitet?
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4590 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er samme panel. På papiret er der forskel i Hz-systemet, men det tal er jo som bekendt bare opskruet salgsgas. I praksis har jeg ikke bemærket nogen billedmæssig forskel, der er værd at nævne.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |