recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC Projektor

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JVC Projektor
    Sendt: 17-April-2016 kl. 12:53
Hej Big smile
Nogen som har erfaring med http://minprojektorlampe.dk  ??

Bond Cool

Redigeret af bbond - 30-April-2016 kl. 14:01
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1008
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 13:25
Jeg er lige med på en lytter her, for overvejer at købe min pære hos

Redigeret af Vilstrup - 17-April-2016 kl. 18:03
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2016 kl. 13:29
For lige at runde af.....
Turde ikke købe hos ovennævnte .. kylling eller ej? - men mærkeligt at ingen har erfaring med dem? ...
any way, endte (ved et tilfælde) med at købe hos den lokale Expert.. !? - jo, jo et opkald til den Danske importør af JVC og "pling" et stk. org. Lampe på bordet... Smile  (sjovt nok 200,- kr. under Tapeconnections pris Wink

ps. den gamle lampe nåede 2910 timer... og fungerer endnu Thumbs Up

Bond Cool

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2016 kl. 16:18
Sålænge i betaler med Dankort kan i vel altid få pengene tilbage hvis det går helt galt.

Jeg har selv købt fra en dansk hjemmeside, hvor varen blev sendt fra Tyskland. Levering tog en enkelt ekstra dag end hvis den var sendt fra DK.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2016 kl. 23:13
jeg har lige handler med projektorpaerer.dk ingen problemer oplevet endnu. Pæren er ankommet, dog ikke testet endnu.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 00:39
Så har jeg fået skiftet pæren, tjekket at den virker. Den virker som den skal. Købte en original pære med et uoriginalt hus hos projektorpaerer.dk
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 09:53
Vilstrup. kan man ikke se forskel i billedekvaliteten eller noget med den nye pære, har nemlig hørt selvom der står original så er det stadigvæk uoriginal. kan se jeg skal bestille samme pære som dig da jeg har en hd750, er bare nervøs for en uoriginal pære bliver for varm og brænder projektoren af nemlig.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 11:04
skal være helt ærlig, så har jeg ikke haft farve billed på. kun menuen og test billedet. Da det lærred jeg har bestilt ikke er kommet endnu, som nok først kommer i næste mdr.
jeg har dog gemt den gamle pære og skrevet time tallet ned, så hvis der går noget galt, så har jeg den gamle i reserve.

jeg er nok bare naiv, men jeg stoler på at når de skriver original pære, så er det også det jeg har fået.
har læst om flere her inde, som bestiller fra udlandet og de har ikke oplevet problemer.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 14:16
Okay venter lige med at bestille til du har testet den, læste bare på nettet at original betyder ikke original hvis det ikke er en retailer af JVC som sælger den, og det skal være diamond varianten hvis det skal uoriginal da det er phillips der laver dem. har du sammenlignet den gamle pære med den nye om de ser ens ud ?
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 16:21
De ser fuldstændig ens ud, det er ikke til at se forskel.

Men skal nok lige give besked, når jeg har fået ordenligt billed på den. Men som sagt, ser både pære og hus helt ens ud.

Redigeret af Vilstrup - 02-Maj-2016 kl. 16:27
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 20:11
underligt huset ligner den total i og med det er uoriginal, glæder mig til at du får ordentlig billede på, du må meget gerne teste med lysintensiteten for det er et af klage punkterne at de uoriginale minder om pæren på en original der har kørt 1000timer.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 20:17
Kan du uddybe klage punktet for de uoriginale pære i forhold til de originale?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu