|
Fjernstyring af Android-telefon |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2016 kl. 00:11 |
||
Nogen der kender til et setup som giver mulighed for at fjernstyre en Android-telefon fra en Windows PC? Telefonen er en OnePlus X og PC'en er udstyret med Windows 7.
Det er ikke nok blot at have visning/mirror af skærmen fra telefonen - det skal være muligt at lave decideret fjernstyring, dvs. input fra keyboard og mus - ligesom Remote Desktop og TeamViewer. |
|||
![]() |
|||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har ikke prøvet det, men som jeg kan se af teamviewers hjemmeside, så er der en teamviewer host app der kan netop det?
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4805 |
||
Jeg bruger VNC Viewer til Android + TightVNC på PC.
|
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
||
På mit job bruger vi Android Debug Bridge til at fjernstyre en Android-telefon, men det er kun kommandoer, ingen grafik.
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4805 |
||
Ja og nej. Det er ikke VNC Viewer til Android - det er VMLite VNC Server. |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
tinem ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2014 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 10 |
||
Jeg bruger også denne service og har fundet en tutorial https://traxxisgps.com/images/xrs/rts/VMLite%20Android%20for%20Desktop_Installation%20Guide.pdf, hvis andre skulle være interesseret.
Jeg bruger den på Windows 10 og Samsung Galaxy S7 Edge, men kan ikke få TightVNC Viewer som det nævnes at bruge til at fungere, så jeg viser mobilen v.hja. browseren. Nogen som kender til dette problem og har en løsning?
|
|||
![]() |
|||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
||
Vi må da håbe at trådstarter har fundet en løsning på nuværende tidspunkt, så han ikke har brugt det sidste år på at gruble over problemet.
|
|||
![]() |
|||
||
Jacob: Ja, så lang tid kan der vist ikke grubles over dét :-)
Jeg fandt ikke en tilfredsstillende mulighed for fjernstyring og endte med at løse problemet med en virtuel maskine. Det kørte dog ikke så godt som forventet og jeg endte med at skrinlægge ideen. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |