|
S: iPhone 5, 16GB (solgt) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2016 kl. 18:01 |
Batteriet holder dårligt, og den er ikke ridsefri.
Sælges til højestbydende. Afhentning foretrækkes. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Der er kasse med, og jeg kan måske finde nogle ubrugte høretelefoner, hvis man er interesseret, men det kan jeg ikke garantere. Der er også et slidt og grimt cover med, hvis man vil have det. De hvide mærker på billederne er ridser. Redigeret af elendil - 13-August-2016 kl. 20:31 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 400
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
525 m/ fragt .. Har du evt nogle foto af den ,,
Redigeret af miaj - 09-August-2016 kl. 00:54 |
|
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Den har fået nogle billeder på nu.
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Takker og står ved mit bud ,,
|
|
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
550
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
600 plus fragt ..
|
|
|
|
![]() |
|
Mikkel_kbh_v ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Status: Offline Point: 27 |
Byder 750,- Helst sendt og dermed +porto.
Hvor længe løber aktionen?
|
|
![]() |
|
Puh, det var da et godt spørgsmål. Jeg havde regnet med interessen var mindre. Lad os sige den løber i morgen med, dvs. til midnat onsdag. Det må være fornuftig frist, tænker jeg.
|
|
![]() |
|
Hvis "vinderen" får smækket en adresse sammen, inden jeg tjekker i morgen tidlig, er der mulighed for at jeg kan få sendt den torsdag eftermiddag.
|
|
![]() |
|
Blev den solgt ...
|
|
|
|
![]() |
|
Yes, den er solgt. Handlen er blot ikke effektueret endnu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |