|
S: Oprydning - Bundkort, NAS, RAM |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2016 kl. 14:38 |
|
GIGABYTE - Motherboard - Socket 1366 - GA-EX58-UD3R
![]() ![]() Pris: 500 kr. ------------------------------------------------------------- 3x Elixir 2GB 1333MHz DDR3 RAM - Virkede sidst jeg brugte dem, men har ikke "testet" dem siden, så de sælges som defekt. ![]() Pris: ?? kr. ------------------------------------------------------------- DNS-320LW ShareCenter 2 Bay Cloud Network Storage inkl. 2TB - Købt af en bruger brugt, og set i brug hos sælger, men jeg kan ikke få den til at fungere på mit netværk. Jeg bruger WD Cloud i steder. NAS, 1 x 2 TB disk indbygget (Kan rumme 2 harddisk totalt), Understøtter RAID 0, 1 og JBOD, Gigabit Ethernet, Kan håndtere op til 4 Mydlink Kameraer (se tilbehør), Optagefunktion og motion detection indbygget i overvågningsserveren, DLNA, iTunes Server, UPnP, Apple Time Machine understøttelse, Mulighed for backup fra PC til NAS, One-Touch Backup til USB harddisk, App til Apple IOS, Android og Windows Phone ![]() Pris: 300 kr. ------------------------------------------------------------- Verbatim Store 'n' Save 3TB USB 3.0 - Sælges som defekt. Gik i glemslen og fik ikke sendt tilbage. ![]() Pris: ?? kr. |
||
![]() |
||
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Som jeg forstår det, så virker din NAS. Den kører bare ikke på dit netværk. Er det korrekt? I så fald vil jeg gerne købe den :)
|
||
![]() |
||
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
|
Den virkede hos sælger. Jeg kan dog ikke jonglere med det tekniske. Jeg ved ikke om det er min opsætning eller hvad det er. Jeg går ud fra at du byder 300 kr. så. Er det som afhentning eller sendt? Der er en anden, der også byder, men ikke nok. Så da jeg har glemt at lave det som en slå til pris, så skal han lige have en mulighed for at byde >300 kr.
|
||
![]() |
||
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
|
Ligger ud med 100 for ram og den defekte usb disk.
Hvor i landet?
|
||
![]() |
||
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
|
Jeg læste det som en fast pris - og ikke en auktion. Så ja, jeg vil give 300,- for den. Om jeg kan afhente, afhænger af hvor i landet den befinder sig. Er muligvis også interesseret i den defekte disk - alt efter prisleje
Redigeret af Kejserjorn - 11-December-2016 kl. 20:13 |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Kr.350 for "defekt" disk !
Venligst Lennart
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
350 for nas alt efter hvor i landet.
|
||
![]() |
||
|
Jeg trækker mig. Synes man bør sælge til den pris man sætter, eller gøre opmærksom på, at det er en auktion...
|
||
![]() |
||
|
Noteret - 6040 Egtved Jeg lukker bud på HDD og NAS kl. 18.00 i morgen.
|
||
![]() |
||
|
Noteret. Er buddet med afhentning eller +porto? Jeg lukker bud på HDD og NAS kl. 18.00 i morgen.
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
|
Sorry samlet (device med porto). Venligst Lennart
|
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Jeg har sendt dig en pb, men mangler svar fra dig?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |