|
To routere fra Yousee |
Besvar |
Forfatter | |
DLG
Junior bruger Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2017 kl. 04:46 |
Hey folkens... et måske lidt underligt spørgsmål
Jeg har en gammel router (CG3000) fra Yousee der hoster og hakker når den skal sende wifi rundt i hytten. Min ven har af ukendte årsager modtaget to routere fra Yousee (C6250) - så var det jo jeg tænkte at jeg lige låner den ene . Skulle der være noget problem i det ??, jeg mener den er vel på en eller anden måde dedikeret til hans abonnement/bopæl eller lignende ? - men så burde de vel også vide at han har fået to ? på forhånd tak /DLG Redigeret af DLG - 10-Januar-2017 kl. 04:53 |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om den er låst på mac-adressen. Men Yousee skifter din gamle CG3000 uden beregning. Det er bare at ringe - og vente til du kommer i gennem - og så kan du jo høre om du bare kan overtage den ene af din vens to routere eller de hellere vil sende en ny til dig......
|
|
miri
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
så vidt jeg ved har de adgang til kassen hos Yousee for at kunne lave remote opdateringer, fejlsøgninger og deslige, så det vil nok være en god ide som miri siger - ring til yousee og få en ny boks selv.
|
|
DLG
Junior bruger Oprettet: 02-September-2015 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak gutter - ja det må være måden at gøre det på så
|
|
T-e-X
Bruger Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
Funktioner
Tak(0)
|
DLG send mig din adresse i en PM så fixer jeg det.
|
|
satbox
Bruger Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(1)
|
du kan uden problemer for den en router de er ikke reg. på nogen måde.
routeren eller cabelmodem som det jo hedder bliver forst reg. når du tilknytter dit kundenummer til det. det svare til vis en tekniker henter et i bilen og giver dig, så ingen problemer der. |
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det er korrekt som Satbox skriver.
Hvis man logger ind på YouSee kabel tv nettet fra en ukendt router, så vil den spørge efter dit kundenummer på en login side, første gang man skal på en hjemmeside. Men din kammerat kan risikere at skulle sende 2 stk routere tilbage hvis han fraflytter
Redigeret af Cyberguyen - 11-Januar-2017 kl. 16:39 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |