|
Hotmail fungerer dårligt med iOS 11 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-November-2017 kl. 12:23 |
|
Oplever funktionaliteten er forringet på Hotmail.
Der bliver ikke sendt mail, når der trykkes SEND, men mailen blir sendt senere fra udbakken. Tråden med mail ind og mail ud, blir ikke altid vist i rigtig rækkefølge. Har selvfølgelig seneste opdatering iOS 11.1.2 |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skift til Gmail og brug gmail appen det virker
|
||
Male80
Bruger Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der noget hotmail tilbage?
Mit blev skiftet til outlook.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nok ikke, MEN... Din mail-adresse kan da sagtens fortsætte med at ende på @hotmail.com.
Redigeret af mnielsen - 23-November-2017 kl. 20:16 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger du en mail-app, eller bruger du mailen fra en browser?
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger mail app’en på ipad
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare for testens skyld... Prøv så at logge på fra en browser, og se om det virker bedre.
|
||
jdaugaard
Junior bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hent Outlook.com app'en. Den spiller
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Efter at have testet mailen fra en browser og hvis det fungerer som det skal, så brug den ad den vej bare som en work around, mens der kommer forslag her, og så kunne du overveje det forslag, som er indløbet fra jdaugaard ovenfor. Nu kan jeg så sige, at jeg ikke mere bruger mailprogram eller app, men blot logger på min webmail. Det virker HVER gang! Selvfølgelig med det forbehold, at serveren kan være nede eller på anden måde ude af drift. Men så VED jeg da, at det ikke er hos mig, at det fejler! Jeg har gjort sådan i mange år nu.
Redigeret af mnielsen - 24-November-2017 kl. 06:37 |
||
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har hotmail/outlook og oplever ingen problemer med seneste IOS.
Jeg bruger den indbyggede mail app. Redigeret af Dorf - 24-November-2017 kl. 10:51 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen problemer via browser. Men rarere at bruge via indbygget app, så der ikke skal tastes password. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke rigtigt om det er blevet bedre med den seneste opdatering. Mener den udelukkende gik på frost i iPX Redigeret af Kampus - 24-November-2017 kl. 14:42 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |