|
Shameless (US) søges? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Rittig
Bruger Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2018 kl. 09:13 |
Netflix (de sataner) har fjernet min favorit-serie - Shameless (US).
Så må man jo bare købe den. Det er en Showtime serie, og den kan man selvf købe fra Showtime, men det bliver temmelig dyrt at købe hele serien, og de første 4-5 sæson'er findes kun på DVD, så jeg synes priserne er lidt pebrede. Er der nogen der har et bud på hvor de kan købes af en fattigrøv? Eller en streaming tjeneste som stadig har serien (og som er tilgængelig i DK, helst med dansk tekst, så ungerne kan se med) ? |
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
US iTunes har Shameless ,hel sæson koster $29.99 ,et enkelt afsnit koster $2.99,og med engelske undertekster.
Hvis du har Apple TV er det nok den nemmeste løsning ,men kræver oprettelse af en US iTunes konto og betale med iTunes gavekort. http://www.redmondpie.com/how-to-create-us-uk-or-any-app-store-itunes-account-anywhere-in-the-world/ Redigeret af katbird - 07-Marts-2018 kl. 00:57 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Tyskland har de sæson 1-7 på blå, og priserne ser ret fornuftige ud. Der er dog kun engelske undertekster.
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
HVA'?
Er den fjernet? Så skulle da også - Uk-versionen er en dårlig erstatning |
|
Steen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
UK-versionen er den originale udgave
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den engelske Shameless er ellers originalen, amerikanerne har som så mange gange før , f.eks med House of Cards, bare lavet en US version.
2 sjæle, én tanke Redigeret af katbird - 11-Marts-2018 kl. 04:31 |
|
Rittig
Bruger Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blå?!? Hvad er det? Hvordan kommer jeg på? Både med Shameless og House of Cards finder jeg US versionen uendeligt meget bedre end UK versionen, og jeg overvejer faktisk at købe hele serien på DVD/BD.
|
|
katbird
Funktioner
Tak(0)
|
Blå = blu-ray
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Og de købes selvfølgelig hos Amazon.de :)
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jeg, men den amerikanske version er bare SÅ meget sjovere |
|
Steen
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Amerikansk netflix har de første 7 sæsoner.
|
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke så ligetil at få adgang til amerikansk Netflix...
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |