|
Ny bio |
Besvar |
Forfatter | |
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-April-2018 kl. 21:32 |
Hej i lang tid har jeg haft lyst til at lave en bedre bio hvor lyden er klar ,naturlig uanset lydtryk, jeg fik for noget tid siden et demonstration af mark livinson og JBL s9900 og det var jeg imponeret af , den lyd ville jeg gerne have i surround men så var det dyrt, jeg gik så sammen med gode venner og i samarbejde lave en hjemmebio hvor krav ikke var vanskelig at opfylde,
Jeg er glad for at se koncerter og film i atmos og DTS og jeg er meget glad for resultatet! Min liste over gear er nem For højttaler er et mærke Forstærker er også samme mærke ovs. Da mine venner er tysk kyndige, var valget ikke svær at kikke sydover Tyskerne kan ikke kun lave biler Også opsætning og indretning er de gode til! Jeg vil vise billeder som er taget i dagslys og hvor i kan se loftrummet i huset i Åbenrå ! |
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forstår ikke helt tråden - skal man gætte hvilket udstyr du har valgt?
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1318 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - for teksten står ikke helt overens med signaturen.
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tegnede ellers til at blive en spændende tråd når JBL S9900 er referencen.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |