|
Office 2016 nøgle |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2018 kl. 10:22 |
Hej,
Da jeg desværre har skiftet arbejde, og derfor mistede rettigheden til at bruge den licens, som jeg havde til mit Office 2016, mangler jeg en ny nøgle. I frygt for at gøre noget ulovligt, men samtidig også i søgen efter den billigste løsning, hvor kan jeg så, erhverve mig en lovlig licensnøgle til billigste pris? Nogle forslag?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller ikke "desværre" til nyt arbejde, det er fedt, men jeg mistede desværre min licensnøgle
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
den her skulle være lovlig:
Folk anbefaler at købe en forsikring, så man er sikker på nøglen virker.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hej,
Tak for dit link. Det ser billigt ud? ![]() Jeg kan se, at den licens jeg havde fra mit arbejde, er en "Office 365 ProPlus", men det har jeg jo ikke brug for, så jeg tænker, at en "Office 2016 Home and Business Retail" er nok. Men kan jeg så hente programmer gratis? Eller kan jeg køre videre med den 365 ProPlus udgave som jeg har installeret?
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Det kommer jo an på om du udnytter funktionerne i Office 365, der ikke findes i 2016....
Klaus
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
på bl.a eBay.de kan man finde helt lovlige nøgler til office. Det er kun et par måneder siden det har været oppe her (jeg har købt er par win10 nøgler til meget billige penge)
Du kan dog ikke finde nøgler til office 365 da man her registrere sig med individuelle mail adr. De alm. Office versioner som der bliver købt nøgler til er f.eks nogen som køber “brugte” licenser.
Redigeret af kim.t - 08-Juli-2018 kl. 11:47 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jeg aner det virkelig ikke, så det tror jeg ikke, at jeg gør. Jeg har bare brug for Word, Excel og PowerPoint. Men hvad kan Office 365 da?
|
|
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
office 365 er i princippet en cloud løsning med tilknyttet plads i skyen. Det er faktisk kun et abb du køber, som du løbende skal forny
|
|
![]() |
|
![]() |
|
OK, det kunne jo egentlig være handy nok til det, som iCloud ikke kan hjælpe mig med. Desværre er jeg nødt til at arbejde på begge platforme hver dag (macOS og Windows software).
Men hvad koster sådan en Office 365 pakke så kontra en alm. Office-pakke og så måske en betaling for OneDrive/Dropbox ved siden af?
|
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Redigeret af T-Duck - 08-Juli-2018 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Så for 79 kr. om måneden får jeg adgang til alle Office-programmerne og 1TB plads i OneDrive?
Og ProPlus er så 95 kr.? https://products.office.com/da-dk/business/office-365-proplus-business-software Og en permanent licens til Office-pakken koster ca. 200 kr. og så har jeg programmerne for altid? Ja, så er det med at gøre op, om man har brug for Office 365 eller ikke. Takker!
|
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |