|
Office 365: Billigste til eksisterende abonnement |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2018 kl. 09:28 |
Vi har igennem en del år haft Office 365 Home og der igennem 1 TB Onedrive.
Vi anvender Onedrive til backup/sync af vores cirka 300 GB billeder og hjemmevideo fra vores Synology NAS. Pt. får vi Office 365 igennem vores mobilabonnment. Men vi overvejer at skifte til et andet selskab og er derfor nysgerrig efter hvordan man billigst skafter sig Office 365 til et eksisterende abonnement? Skal vi betale officiel pris ved Microsoft, bliver det for dyr. Redigeret af Silentbob - 21-Oktober-2018 kl. 09:28 |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Måske i kan få det gennem Jeres arbejdsplads? Ellers er det 549 kroner/år for en personal udgave. Det synes jeg er forholdsvis billigt for en så sikker og funktionel backup løsning med 1TB data. Jeg har home løsning til 799/år - og så kan jeg dele med 4 andre personer i familien, som hver kan få Office 365 på alle deres enheder, og alle kan få 1TB backup. Det er jeg nu også meget tilfreds med.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Billig vil jeg nu ikke kalde det.
Jeg har en Backup løsning via mit forsikringsselskab Tryg, hvor jeg har ubegrændset backup af 3 klienter til ca. 300 om året. Og jeg har vel 6 Tb i skyen |
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Kan se det er Keepit Tryg bruger. Det er også en fin pris. Men i det store billede med andre udgifter man har til IT relaterede ting: mobil 100 pr ps., licens 150, bredbånd 300, tv pakker 2-600 - så synes jeg at 50-75 kroner pr måned for backup til 5 personer, inkl. Office pakken på alle enheder er billigt.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg har ikke en holdning til om det er billigt.
Men pt. har vi Home løsningen gennem vores mobil abonnement. Vi vil gerne fortsætte med Home, men er ikke villig til at bruge 800 kr om året. Så hvis det ikke kan gøres billigere, fortsætter vi blot med nuværende mobil abonnement. Der er, så vidt jeg er orienteret, ikke et tilbud igennem mit arbejde.
|
|
|
|
![]() |
|
frsch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 60 |
Du kan købe activations keys på ebay.
Jeg købte for at par dage siden 12 måneders office 365 Home til 385 kr. |
|
![]() |
|
Minoo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 11 |
hvis det bare er til hobby brug kunne du jo uploade dine billeder og hjemme videoer til google foto der er ubegrænset data, hvis det må bestemme kvaliteten på billeder og videoer
|
|
Højtalere: Eltax Universe
Forstærker: Sony STR-DE445 Tv: Samsung Ps5014435 50" Tommer |
|
![]() |
|
Takker, det vil jeg kigge på
Redigeret af Silentbob - 21-Oktober-2018 kl. 18:10 |
|
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Der er jo også Flickr. Der kan du få 1 TB for 0,gratis. Dine billeder/videoer behøver ikke at være offentligt tilgængelige. Du kan i Settings sætte det hele til at være privat, så du ikke behøver at indstille det for hver upload, der måtte finde sted.
|
|
![]() |
|
Kvaliteten er ikke ligegyldigt, da det fungere som backup i tilfælde af brand osv. Men tak for budet.
|
|
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Jeg har købt mit i Føtex. De har nogle gange tilbud på pakken.
Ellers er den til 499 her. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
simony ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
@frsch - Blot af ren nysgerrighed , for jeg har selv tænkt tanken at bruge Ebay, men hvordan sikrer du dig, at det er nogenlunde lovligt, hvis du køber gennem dem? Man kan jo få licenser helt ned til 25,- på Ebay?
Redigeret af simony - 22-Oktober-2018 kl. 11:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |