|
Hovedtelefoner med god ANC |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Oktober-2018 kl. 11:23 |
Hej
Jeg lider desværre af nedsat hørelse hvorved jeg nyder stor glæde af mit nuværende sæt Jabra Evolve 80 Stereo med en - synes jeg - ganske velfungerende støjreduktion. Nu vil skæbnen, at vi skal proppes cirka dobbelt så mange ind på vores kontor og derfor kigger jeg mig lidt om efter et sæt hovedtelefoner med ENDNU højere støjreduktion. Jeg er så faldet over Bose QC 35 II, som får rigtig flotte ord med på vejen omkring en god støjreduktion. Men skulle der være nogen, der har praktisk erfaring med begge sæt og kan fortælle lidt om opgraderingen er pengene værd? Ja, jeg ved godt, at hørelsen ikke kan gøres op i penge :) Trådløst er ikke som sådan et krav. De bruges alligevel altid i umiddelbar nærhed af PC. På forhånd tak :)
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
tyros1
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
Funktioner
Tak(0)
|
har evolve 75 så kender dem
har et par Sony salg som har bedre støjreduktion du kan købe:) Sende PB hvid det interresse Hvis pris er ligegyldig skal man over i den nye Sony WH-1000XM3 Wireless |
|
sbndk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har godt læst om og kigget på de Sony også - og de skulle OGSÅ få gode ord med omkring deres ANC. Men hvad jeg umiddelbart læser mig frem til i diverse test, så er de Bose det ypperste indenfor ANC og derfor går min umiddelbare interesse primært, i hvert fald i første omgang, på dem. Korriger mig gerne, hvis jeg tager fejl :)
Jeg sender lige en PB.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes dog tests der viser, at Sony pt har bedste NC.
Redigeret af JeTex - 30-Oktober-2018 kl. 15:23 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
sbndk
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker til, at I begge har ret - så kommer de Sony lige med i overvejelserne også :)
|
|
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv QC 35 II, og var ude og prøve Sonys XM3 og jeg må sige at de virker klart bedre i den korte test jeg havde mulighed for. De skal bestemt med på listen og mulige emner.
|
|
sbndk
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende - bedre = bedre støjdæmpning?
|
|
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det var støjdæmpningen der var bedre. Det skal siges at det ikke var en rigtig A-B test, da jeg ikke havde Bose med da jeg prøvede Sonys
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony WH-1000XM3 er bedre end BOSE QC serien. Jeg har begge dele, og Sony har overhalet Bose på ANC med netop den model.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bose QuietComfort 20 er de bedste earphones, jeg har haft
God kombination af lydkvalitet og støjreduktion |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
nazmdk
Ny bruger Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt enig, det virker bare sindsygt godt. Kan klart anbefale det.
|
|
sbndk
Funktioner
Tak(0)
|
De Sony lyder virkelig interessante især grundet ANC. De er hermed kommet øverst på listen.
Er der nogen, der kan sige lidt om siddekomforten på hovedet også? |
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |