|
Mobil bredbånd uden forbrugsgrænse |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2019 kl. 09:45 |
|
findes der nogen udbyder der har en sådan løsning? De fleste jeg kan finde har max op til 400gb.
Det er langt fra nok til vores behov (skal bo 3 generationer på et landsted). Alternativt kan vi selvfølgelig tegne et abonnement hver, men tv forbruget vil også gå over nettet, så det er simpelthen ikke nok
|
||
Dovenlas
Bruger Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hey, Dette er det tætteste på flatrate, jeg har kunne finde: https://www.3.dk/business/bredbaand/Nationalt/ men det kræver Kræver dog et cvr nummer. /D |
||
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige bestilt 1000GB til mine forældre hos 3. //Bromberg5 - jeg har en kontakt til en hos 3 som er super tjekket hvis du er interesseret!
|
||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 451 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Oister fri tale og “fri” data (1000 GB/md.) til 149 kr./md.
SIM-kortet har jeg så smidt i en Huawei B525 4G WiFi router, og det fungerer fint for mig, her i Slagelse Øst. I dagtimerne (jeg bor meget tæt på en folkeskole) er hastigheden typisk 20/45 Mbit og fra sidst på eftermiddagen ligger hastigheden typisk på 80/45 Mbit. Jeg streamer så ikke TV, men en HD-kanal ligger vist på ca. 5-6 Mbit og en SD er vist ca. 2-2,5 Mbit. Edit: Jeg foretog lige en speedtest over WiFi her kl. 13.00 og den sagde 49/43 Mbit, ping 19 ms, jitter 3,3 ms og packet loss 0.
Redigeret af Thomas Jensen - 07-Juni-2019 kl. 13:05 |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min far har købt Oister til sommerhuset, han gir 119kr om måneden for fri data (1000GB) også har han fået et Huawei 4G modem/router jeg havde liggende til at plotte simkortet i, der kan sagtens streames tv på det.
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for dit bud - men det er jo desværre så ikke frit forbrug:). |
||
madsklit
Bruger Oprettet: 07-September-2010 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det findes desværre ikke frit forbrug, der er fair use grænse på alle mobiledata abb. Selvom de kalder det fri data. |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
som Madsklit siger - frit forbrug findes ikke. Vi skal bare være glade for vi ikke har forbrugsbaseret afregning som de stadig har i store dele af verden. - især i "guds eget land" er der ikke noget "frit forbrug".
|
||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld jeg kommer ind her, men er der nogen her der ved hvilken udbyder der virker bedst i Skarrild, Kibæk?
Skal bo der i 2 uger i sommer, så ville købe et SIM-kort (uden binding) som vi så kan bruge der. Jeg spørger fordi sidst jeg var der, var mobil dækningen meget dårlig. Men den er bedre nu har jeg hørt, men hvilken udbyder der har den gode dækning ved jeg ikke. Denne side https://internettjek.dk/mobilt-bredband/ siger at f.eks Oister har "Fri Data"... Men jeg ville også lige fortælle at Hey (Vodafon) på Færøerne har et FLATRATE abnm. til privat brug, og det er virkelig flatrate. MVH
Palleba Redigeret af Palleba - 08-Juni-2019 kl. 00:11 |
||
Med venlig hilsen
Palleba |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gå ind på https://mastedatabasen.dk/viskort/PageMap.aspx
Søg efter Skarrildvej, region midt, Herning kommune. Vælg Tjenestetyper : mobiltelefoni Teknologier : alle Og marker ved eksisterende positioner. Tryk vis Nu finder du ud af at stort set midt i Skarrild står der en TelieTelenor mast Den har: LTE800 GSM900 UTMS900 Har din telefon nogen af disse teknologier? Klaus
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med You See Hybrid.? DSL med 1 TB Mobilt bredbånd.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Palleba
Bruger Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Faroe Islands Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for din hjælp. Det bliver altså et Telia / Telenor abnm. jeg skal have fat i. :) Jeg bruger nok min Huawei B310 router til nettet. Og så håber man at Trump ikke finder ud af det. :P MVH
Palleba |
||
Med venlig hilsen
Palleba |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |