|
Soundbar til Panasonic TV |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Elmadzen
Ny bruger Oprettet: 17-Juni-2016 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juli-2019 kl. 12:06 |
Hej Forum
Jeg har et ældre Panasonic TX-55AS640E som jeg gerne vil købe en god soundbar til, det skal ik være det helt vilde, men bare så jeg får en rimelig god lyd. Mit Pris leje ligger på ca. 2500 kr. Hvad skal jeg vælge, jeg har kigget på Panasonic´s egne og så har jeg kigget på nogle fra Bose, men det er en ren jungle for mig, da jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter af specs. Det må gerne være en soundbar hvor jeg kan kople min telefon eller ipad til og høre musik uden at tv skal være tændt. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal lytte og gerne købe med returret.
Det er en ren jungle da de fleste i den billige ende er meget forskellige, og vi kender ikke dine egne forventninger til lyden. Flere af dem har bluetooth så musik kan nemt streames uden tv er tændt
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din telefon er en iPhone (og I også har iPad) så kig eventuelt efter AirPlay. Det er det system, der fra Apples enheder gør det muligt at sende musikken over trådløst.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Elmadzen
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg købt den nye HEOS Soundbar og den spiller perfect, men jeg har et problem med at lyden ikke er i sync når jeg ser fjernsyn.
Min opsætning er: Yousee tv boks HDMI (arc) til port i fjernsyn Optisk til yousee boks. Når jeg vælger HDMI til tv så er lyden rigtig fin men ikke i sync. Når jeg vælger optisk til tv boks så er lyden i sync men den lyder dårligere. Hvad kan man gøre, det er helt klart yousee boksen som laver problemer. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skulle gerne være i orden når You Se boksen er direkte på TVet og lyd derfra til Soundbar.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Elmadzen
Funktioner
Tak(0)
|
Jamen så er lyden ikke i sync
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Der skrives ikke om lyd er forud eller bagud. Er den forud, så kan den forsinkes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Elmadzen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det ved jeg men i Heos appen kan man kun delay den og det er desværre den anden vej. Jeg er helt sikker på det er den skide yousee boks der er problemet. Hvis jeg kører yousee boksen ind i soundbaren via hdmi in, så kan jeg ikke få billede på fjernsynet.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Da begge (Toslink og HDMI) begge er Digitalt skulle der ikke være forskel. Har selv en 4000 boks, den er dog Digitalt til TVet og Soundbar er Analog, Toslink bruges til Reciveren. Lyd er synkron uanset hvordan den bruges.
|
|
|
|
Elmadzen
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg ikke hvad toslink er.
Men jeg har yousee boksen via hdmi i port 1 på tv Soundbaren er på hdmi port 2 på tv da det er den eneste port som under støtter arc. Det er den opsætning hvis lyden ikke er i sync. |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke hjælpe yderligere, da lyd er synkron uanset om det er HDMI eller Toslink der bruges.
|
|
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |