|
Genbruge eller sælge gammel NAD forstærker? |
Besvar |
Forfatter | |
atmorell
Bruger Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-August-2020 kl. 23:11 |
Hej, Jeg vil gerne opgradere mit nuværende setup med en center højtaler. Har i dag en NAD stereo forstærker (C356BEE) med to Dali Mentor 2. Vil det give mening at genbruge den gamle NAD stereo forstærker som forforstærker til de to Dali højtalere og lade Surround Recieveren trække center højtaleren eller er det bedre lade Surround Recieveren trække det hele? (Marantz SR5015)
Redigeret af atmorell - 14-August-2020 kl. 23:45 |
|
Mvh Asbjørn Morell
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at være ekspert på området, så tror jeg ikke dine højttalere er så svære at drive at man oplever en hørbar forskel ved at benytte NAD forforstærker. Det kan jo være at det er farven på lyden igennem NAD som du kan li', men det giver jo så problemer med center højttaleren.
Men prøv at sætte dem til og se om du kan leve uden din NAD, der er mange ting som kan have indvirkning på lyden og måske er det slet ikke hørbar at skifte forstærker i dit setup.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1089 |
Funktioner
Tak(0)
|
En forstærker kan farve lyden, så jeg ville lade alle tre højtaleren køre igennem Surround Recieveren.
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |