|
Verdens bedste kontakter og opkalds app |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2020 kl. 20:37 |
|
.....Skal vi lige have fundet :)
Jeg kører med dual simkort og har derved et bjerg af arbejdsrelaterede kontakter liggende side by side med alle de private. Alt er inddelt i kontaktgrupper som er tildelt simkort osv, så den del fungerer sådan set upåklageligt. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at app'en udover navnet også viste hvilket firma personen var fra og jeg kan simpelthen ikke få standard kontakter/Dialer app'en til det (vil ikke afvise jeg leder alle de forkerte steder) Telefonen er en OnePlus i tilfælde det skulle være relevant :) Bonus info: Jeg er fuldstændig ligeglad med om app'en koster penge - hvis den bare er pengene værd :) Håber der kunne sidde en enkelt eller to herinde som har et fedt bud :)
|
||
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er selv "på markedet" for sådan en App. Har prøvet et enkelt alternativ, hentet på F-Droid, men jeg husker ikke navnet. Den blev dømt ude, fordi jeg ikke kunne CardDav synce med DAVx. |
||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld, men jeg kan ikke lade være.
Den app findes standard i iOS
|
||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger ikke apple men sidst jeg prøvede så kunne man stadig ikke søge efter kontakter direkte fra keypad/dialler. Er det fikset nu? |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad mener du præcist?
At det punkt, hvor du har det numeriske tastatur, kan man ikke søge efter kontakter? Klaus
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender det godt, har ret mange numre arbejdsmæssigt og privat i samme telefon. Stort set alle arbejdsmæssige kontakter er programmeret med virksomhedens navn med i navnet på personen. Eksempelvis: Arla Esbjerg - Peter Jensen Alt er gemt under fornavn. Så fungerer det nemlig med alle telefoner, det fungerer med forskellige handsfree kit og radioer med indbygget Bluetooth. Og søger jeg efter en person fra en kunde, kan jeg starte med at skrive kundens navn og så kommer alle kontakter op ved den kunde. Klaus
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Klaus Det er selvfølgelig en løsning, men det var helst noget jeg ville undgå og mener ikke det burde være nødvendigt, da jeg har firma info på de enkelte under de enkelte på de dertilhørende felter.. Sagt på anden måde, det kan simpelthen ikke passe det skal være nødvendigt 😊 |
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
Korrekt, det burde ikke være nødvendigt.
Men, det er simpelt og det virker til alle mulige typer telefoner og handsfree. Kan handsfree i din bil eksempelvis søge ud fra virksomhedsnavn? Min “kan”, fordi jeg “snyder”...... Klaus
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan den ikke så vidt jeg ved, men det er heller ikke så relevant for mig. Det er derimod relevant ikke at skulle "snyde" den 5-600 gange... Det orker jeg simpelthen ikke 😊 Alternativt må jeg se om en anden launcher end op giver muligheden. Det bliver ihvertfald undersøgt før jeg begynder at rette kontakter - hvilket jeg også godt kunne forestille mig at ocd ville have det lidt presset med 😊😊
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tester pt en app af som hedder drupe
Den kan lidt henad hvad jeg gerne vil have den til (man kan ihvertfald søge på firma info, så der er jeg halvvejs) Der skal lige lidt opsætning til før den sidder i skabet, og sikkert en god portion tilvænning, men umiddelbart får den da lige lov til at få et par dage så må vi se 😊
|
||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja |
||
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har omkring 2600 Numre i min telefon alle registreret med (Firma), Navn, Adresse (Privat og/eller job) Mail adresse Telefon nummer evt facebook og foto.
Kører jeg bil beder jeg siri om firma eller person så ringer telefonen op for mig. Er jeg et sted jeg ikke kan tale med siri så benytter jeg kontakter appen (Der har jeg adgang til alle informationer, registreret) så kan jeg vælge om jeg vil sende besked, ringe op, sende mail eller videoopkald. No probs
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |