|
Original emballage |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2021 kl. 09:34 |
Jeg tænkte på hvor ofte folk gemmer den original emballage til deres HIFI/Biograf udstyr.
Selv har jeg emballage til højtalere jeg har haft i 5-15 år. Der er også meget som er røret direkte ud. Jeg er vildt vægelsindet omkring det, at gemme emballagen. Det er rart når det/der skal flyttes, hvilket ikke sker særligt tit. På den anden side fylde det af H. til.
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gemmer da også megen af min emballage - også til højttalere, jeg næsten lige har købt - de er med pianolak på, så har ikke lyst til at få dem ridset. Til alt andet, såsom TV-boks, computer og lignende, der gemmes der bare så længe, der er garanti/reklamationsret på tingene, så det er lettere at få dem ombyttet... Et par ORDENTLIGE kasser, med flamingoindlæg, til en bord- og gulvlampe, med glasskærme haves også. Jeg har så heldigvis et opbevaringsrum i kælderen, hvor disse ting står - og ja - det fylder jo, men som du selv siger, det er rart at have i tilfælde af flytning...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4991 |
Gemmer altid emballagen. Hyppige udskiftninger gør at det er nødvendigt, men jeg vil nok til at smide kasserne ud fra det ældste udstyr, der nok ikke skal sælges igen. Gemmer dog altid TV kassen uanset alder, fordi den er et must med de nye tynde skærme.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Alt jeg har kasser til, er de gemt.
Har 40m2 garage med et højt loft, så der er godt med plads. Mine Dali 4b er pakket ned i sin originale emballage. Min Denon PMA 920 er også sat på loftet i original emballage. De nuværende højttalere er alle købt brugt, dem har jeg ingen kasser til..... Klaus
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2263 |
Mit Beovision 8, var ikke i nogen kasse, da Expert kom med det, for snart mange år siden. MEN.... Det er jo heller ikke særligt tyndt...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Hvordan, med temperatur? Sommer/vinter-udsving.
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Isoleret loft, aldrig frostvejr og ikke kogende varmt om sommeren.
Rummet under emballagen er opvarmet til 12-15 gader, der er ikke isolering i etageadskillelsen, det er kun loftbrædderne. Klaus
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Betyder det ikke at alt din varme fra boligen ender oppe over de ikke isolerede loftbrædder?
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Det er ikke bolig, men “vaskehus” (vaskemaskine, tørretumbler, fryser og ølkøleskab). Jo, noget af varmen går op gennem træloftet, hvilket betyder at der ikke bliver så koldt deroppe.....
Døren mellem vaskehuset og garagen er ej heller isoleret. Det er hele garagen til gengæld, så der er ikke alt for koldt om vinteren og dejligt svalt om sommeren. Klaus
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Jeg smider det ud samme dag, det har endnu ikke været et problem
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Heller ikke, ved ombytning? I tilfælde af problemer med tingene, eller du bare ville have noget andet.
|
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Gemmer altid, og har været rigtigt glad for det alt for ofte (5 flytninger på 8 år og en projektor som skulle til rep 3 gange
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |