|
Samsung indlæsning af kanaler |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Jfriend
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2021 kl. 22:15 |
|
Jeg skal indlæse kanaler på et
Samsung 55" Q60A 4K QLED (2021)Dog finder den ikke alle kanaler. Da det var et meget gammel kabel har jeg udskiftet det med et nyt yousee godkendt kabel. Men med det finder jeg 0 kanaler! Undervejs i installationen af kanaler får jeg ingen mulighed for at indtaste netværksId. Jeg er ved at løbe tom for ideer på hvad jeg skal gøre. Det er tale om yousee kabel-tv. Der er en splitter i stikket til et modem. Er der nogen der har ideer til hvad jeg kan gøre?
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at tage "rygsækken" af, sæt stikket direkte i vægdåsen, og se, om det så går bedre. Er der mere end kun én vægdåse i huset/lejligheden? Hvis ja, så prøv, med et kabel til denne. Sådan gjorde jeg, da jeg havde TV fra YouSee: Et LAAANGT kabel ind til vægdåsen i soveværelset, og routeren koblet på i stuen - så undgik jeg på denne måde "rygsækken".
Og, du HAR indstillet TV'et til at søge på Kabel-TV, i stedet for, på antenne? Redigeret af mnielsen - 05-Juni-2021 kl. 22:31 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan indtastes Net ID på de nyere Samsung, kan bare ikke huske hvordan, har ikke et selv, men gjorde det på mine forældres, kan ikke gøre det igen, da de nu har fiber.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Jfriend
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er desværre kun 1 stik i lejligheden. Vil lige prøve direkte i stikdåsen imorgen. Og ja, det er indstillet til at søge kabel-tv, men kan desværre ikke finde stedet hvor netværksId kan indtastes.
Redigeret af Jfriend - 05-Juni-2021 kl. 23:23 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kom i tanke om et meget gammelt råd: Skift landeindstilling til Finland, og køre autosøgning.
Ved ikke om det hjælper på dit, men i mangel på bedre ide. |
||
Mvh. JørgenT
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et tredie skud...
Når man har valgt Kabel-TV, er der så en menu, hvor man skal vælge mellem tre ting: Enten "YouSee", "Stofa", eller "Andet"? Og når man så vælger "YouSee" SÅ burde man KUNNE indtaste netværksnummer, og søge på det?
Redigeret af mnielsen - 06-Juni-2021 kl. 09:54 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Jfriend
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er lige netop denne indstilling der ikke er på det nye Samsung.
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må du nok hellere ud i JørgenT's "Finlands-finte"...
|
||
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På mit Samsung som godt nok snart er 5 år, findes muligheden her, husker at jeg også bøvlede med det, noget med at jeg ikke fik valgt udbyder af signalet... Frank
|
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er der at finde i "Ekspertindstillinger"
|
||
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Side 103 Engelsk user e-manual Selecting the cable network search option
Settings > Broadcasting > (Auto Tuning Settings) > Cable Search Option Sets additional search options such as the frequency and symbol rate for a cable network search |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |