|
Aircondition af enkelt rum |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juli-2021 kl. 08:46 |
Ja det er jo nok ikke lige emnet for forummet, men jeg prøver alligevel, da nok de fleste lider pt om natten:).
Nogen der kan anbefale noget aircondition til brug i soveværelse? 40m2 skal den kunne køle.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg ved ikke hvor meget I ønsker at bruge en aircondition? Men jeg plejer at dele dem op i to typer. Dem med Inverter og dem uden. Dem UDEN Inverter er noget billigere i indkøb, men bruger noget mere strøm. Og dem MED Inverter koster noget mere i anskaffelse, men bruger så 30-50% mindre strøm. Med en hurtig google søgning fandt jeg denne Indiske side fra 2021, som forklarer de tekniske forskelle på aircondition anlæg med og uden Inverter: Hilsen Carsten. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
har en varmepumpe i soveværelset
Og den køler næsten hele huset. Kan kun anbefales. Støjer næsten ikke da der er night mode
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en DeLonghi Penguino PAC NK76.
Den gør det godt, men kulden holder ikke længe da væggene i et vest vendt værelse er godt varmet op.
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis man bor i en lejlighed på 3. sal, er det ikke altid at man bore hul i vægen og hænge udendørs enheden til varmepumpen op på ydre væggen.. |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
det klares de da fint i syden.
Alle har da en ude enhed hængende selv i 3. Sals højde. Men så koster monteringen lidt mere. Og bor man til leje er det nok også et problem
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4719 |
Funktioner
Tak(1)
|
Aircon combi hænges bare i et vindue. Deres vinduer åbnes ved at skubbe opad.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
har du overvejet en flytbar model på hjul, hvis det kun er pga varmen som jo er begrænset antal dage det er så slemt som det er pt kunne det være en nem løsning
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
de flytbare larmer rigtig meget
Men det er da en nem løsning og de fåes med et vindue kit så de kan bruges i danske huse
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6221 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik lavet rigtig aircondition i mit soveværelse august sidste år (luft til luft med hul i væggen, efter at have tjekket med udlejer))
Et uforudset problem er dog, at det hurtigt bliver FOR koldt Det er nok beregnet til større rum
Redigeret af jake51 - 18-Juli-2021 kl. 21:04 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Kan slet ikke anbefales da de larmer.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Du sætter sikkert temp for lavt. Prøv med 24 grader her i den varme tid, og ellers kun 2 grader under inde temp.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |