|
Mærkelige farver ved projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2022 kl. 19:01 |
Hej kloge hoveder,
Jeg er ny i dette hjemmebio setup og har lidt problemer ved afspilning af 4K UHD via min projektor. Setup: Projektor: Optoma UHD42 Receiver: Pioneer VSX-934 TV: LG OLED B7V65 Blu-ray afspiller: Sony UBP-X700 Når jeg afspiller på TV ser det lækkert ud, men på projektor er farverne helt gale. Her projektor: Her TV: Er der nogen der ved hvad det kan være? Kan det være Lindy kablet der ikke er godt nok, selvom det skulle kunne håndtere 4K? Jeg har rodet med indstillinger på Sony afspiller, men intet hjælper. Hvis jeg afspiller fra NVIDIA Shield til Projektor ser det fint ud. PFT! |
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7100 |
Funktioner
Tak(0)
|
ligner hdmi kabel problemer.
Du bør nok bruge et optisk kabel ved de længder
|
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ja der er også en Black Box HDMI splitter i setup´et. Prøvede at omgå den og nu ser det fedt ud!
Men den burde jo også kunne håndtere signalet? |
|
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
|
Andy666
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Hansie, det hjalp med et optisk kabel :-)
|
|
LG OLED 65B7V
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |