|
Pc til 3 skærme |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2022 kl. 09:18 |
Hvordan ved man om ens “kontor” computer kan tilkobles 3 skærme ?
Ja det giver sig selv at der skal være 3 udgange - men er det nok eller skal der mere til ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis det er 3 forskellige ting du vil se kræver det blot grafikkort med 3 udgange
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
det behøver det ikke være. Bare forlængelse af skærmene
|
|
|
|
![]() |
|
ASKF ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 286 |
Samme svar, det kræver blot tre udgange og så kan du i indstillingerne vælge hvordan de skal bruges og om du vil have menulinje på den alle eller blot på hovedskærmen.
Redigeret af ASKF - 04-Februar-2022 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
sd ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2012 Status: Offline Point: 287 |
Det kræver ikke nødvendigvis 3 udgange fra computeren, med en nyere computer med DP grafikudgang kan man "daisy-chaine" skærmene, dvs sætte skærmene op i kæde. Det kræver naturligvis, at skærmene har en indgang og en udgang.
|
|
Powered by beer and chips
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
det kommer meget an på hvad det er for en pc og så kommer det også an på opløsning på skærmene.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Jeg tror ikke at der er mange bare lidt moderne PC'er der ikke ville kunne trække 3 skærme til almindeligt kontor arbejde eller lignende. Det kan selv min bærbar kontor-laptop (Lenovo carbon x1) klare.
Som en anden er inde på, hvis ikke din PC har 3 udgange i grafikkortet, så benyt skærme med Display Port hvor de kan daisy chaines (dvs forbindes i serie). Det virker super godt til dagligdags brug.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Nu er det jo heller ikke en bærbar i den billige ende. Jeg kan kun sige, at det jeg ser til dagligt på mit arbejde somsupporter er at mange af de pc’er der bliver købt som arbejds pc ikke kan klare det. Den arbejds pc fra hp som jeg har på arbejdet, kan kun klare en uhd skærm, så snart man sætter skærm 2 på, så kan den kun kører 1024x768.
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Jeg har en Lenovo L460 på arbejdet. Den bruges normalt med to eksterne skærme, men hvis jeg åbner låget og derved aktiverer den interne skærm, slukker den ene eksterne. Dvs. den kan kun trække to samtidige skærme.
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
det er en hp elitedesk 800 G8 desktop pc
Har billedet til den -
![]() |
|
|
|
![]() |
|
der er to DisplayPort - kan man på en måde koble 3 27” skærme til den ?
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
Du har læst, hvad der blev skrevet til dig for 23,5 time siden? Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |