|
Airpods Pro med conversation boost! |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4830 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Maj-2022 kl. 16:59 |
|||
Jeg har lige købt et par Airpods Pro fordi jeg har læst de kan forstærke tale som et “light høreapparat”. Apple kalder det conversation boost og udnytter mic til støjundertrykkelse til at gengive tale og forstærke den. Det er jo genialt hvis det virker, men jeg har ikke fundet ud af at få dem til det endnu.
Så vil høre om nogen har forstand på det, ellers er de til salg. For det er udelukkende til det brug jeg har købt dem, da jeg har et høretab pga Tinnitus og hader Høreapparater.
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er vi ikke i det forkerte underforum? Jeg har i øvrigt fået tinnitus i højre øre, for et par uger siden
Har du prøvet at gøre som de forklarer i denne artikel? Jeg har også selv fået AirPods Pro for en måneds tid siden, men min firmware er ikke opdateret, kan jeg se. https://www.macrumors.com/how-to/enable-conversation-boost-airpods-pro/ Redigeret af Naiera - 14-Maj-2022 kl. 17:09 |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo for pokker! Tinnitus er en forbandet ting, min er opstået via arbejdet.
Nej jeg har ikke læst den endnu, og tak for linket
Redigeret af Munch - 14-Maj-2022 kl. 17:16 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvordan åbner jeg settings app? For at se SW nummer?
|
||||
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vil Moderator venligst flytte tråden til apple udstyr?
|
||||
|
||||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Indstillinger - Bluetooth - tryk på i ved AirPods Pro
|
||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak! Der står version 4E71, og skal åbenbart være 4A400. |
||||
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det står også i artiklen
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Yes men nu har airpods pro boksen ligget ved siden af en iOS device med internet adgang i 4 t uden den har opdateret.
Redigeret af Munch - 14-Maj-2022 kl. 21:20 |
||||
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Artikel er gammel. 4e71 er seneste firmware. Og funktionen virker fint med mine med 4e71 Bare som info 4a400 er fra okt. 2021. 4e71 er fra maj 2022
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay! Men hvordan får jeg så adgang til indstillingerne med sort baggrund som vist i linket?
|
||||
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |