|
Lydløs fjernbetjening |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Darwin
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2023 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2024 kl. 11:22 |
Hej,
På mine gamle dage er jeg blevet sur over ret mange ting, og særligt de unge mennesker. Nu er turen kommet til fjernbetjeninger til tv og div streamere såsom ATV og google. Herre jemini hvor knapperne larmer. De gamle kassebåndoptagere var jo nærmest lydløse i forhold. Spørgsmålet er; findes der fjernebetjeninger til LG/samsung der ikke vækker konen, som er endnu mere sur end mig.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg bruger en Mobil. Jeg har forbundet en Chromecast google TV til vores LG TV. Jeg vælger TV program på min Android mobil og caster til Chromecast. Der er ingen knapper Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 07-Oktober-2024 kl. 13:20 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min atv remote siger intet og min Logitech harmony er også lydløs
Redigeret af hansie - 07-Oktober-2024 kl. 16:14 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min ATV remote er altså også helt lydløse, og det er alle mine andre fjernbetjenninger også.
|
|
Mvh Jesper
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers har du bare ikke så følsom en hørelse som Darwins kone…. Klaus
|
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Online Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har 3 Apple TV og på alle 3 der kan man høre når man trykker på fjernbetjeningen
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske han bare skal skifte konen ud
|
|
Mvh Jesper
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sikke en sur gammel mand, kan du ikke bare gå en tur med konen
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tvivler på, at nogen her, igennem årene har haft flere fjernbetjeninger end jeg, både originale og universale, og alle har de været lydløse. Derfor tror jeg det er trådstarters hørelse det er galt med. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes ellers der gjalder et højt horn, hver gang jeg trykker på min ATV fjernbetjening? ;-)
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det lyder utroligt, at hørelsen skulle blive BEDRE, når man bliver gammel. Det plejer at gå den modsatte vej, ville jeg mene. Så kan Darwin sikkert også høre en myg hvine rundt... Inde hos naboen!
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor meget larmede en kassettebåndoptager ?
Nu er det mange år siden , men kunne man høre dem ud over når "Play" eller "stop"
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |