|
Hvorfor forskel i performance |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3789 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 9 timer 56 minutter siden kl. 08:09 |
Søger input på et troubleshoot jeg ikke kan greje..
Jeg har et meshværk bestående af 2 asus rt-ax88U der er trukket ethernet cat7 imellem routerne og det virker upåklageligt i diverse playstation spil pånær FC 25 og det samme sidste år i fc 24. På min førstesal har jeg min ps5 tilkoblet en oled c3 og eks spiller battlefield, fortnite mm glimrende og intet at bemærke hvis jeg sammenligner med min ps5 tilkoblet i stuen på et oled c1. Men min oplevelse i fc 25 er ret forskellig fra min oled c1 eller c3 (Jeg har haft flere forskellige skærme på skal lige siges). I alle tilfælde er forbindelsen kablet. Når jeg spiller i stuen på c1 med kabel fra ps5 til router er mit spil snappy og responsivt. Når jeg så spiller fra min router på førstesalen, som også er kablet er fifa træg og ikke snappy og responsivt. Jer der spiller fifa kender gameplayed når serverne er belastede, det er samme performance og kun gældende i fifa. I indstillinger og af målinger jeg kan foretage mig kan jeg simpelthen ikke komme på noget der ses eller måles de 2 scenarier imellem.. Opstår en eller anden flaskehals mon ved at jeg kobler på routeren på min førstesal, som er koblet med ethernet på min mainrouter i stuen. Igen, streaming og andre spil vi spiller har ikke den udfordring... Jeg er ret sikker på det er et eller andet som kun fifa (af de spil vi spiller) påvirkes af.. Nogen gode bud?? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |