|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() Sendt: 25-Januar-2007 kl. 19:46 |
|
Hej
Jeg har før spurgt efter en 35cm model, men fik ingen svar. Så jeg har taget konsekvensen og hængt mit Plasma på væggen og har dermed ikke nogen begrænsning i bredden længere.. Jeg er lidt på kig efter en DVD afspiller (ved ikke om jeg har brug for harddiskoptager.. kan kun modtage TV via satellit...). Hvis kravet er HDMI og mulighed for særskilt optisk/coax lydførsel, hvilken bør jeg så kigge på? Priskrav: Så billig som mulig. Kvalitetskrav: Så god som mulig. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Panasonic har vist to modeller med HDMI Billig: S52 (ca. 1200 kr) |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Vil sådan en S52'er være en værdig afløser for min Pioneer DV-525 fra 1999 ?
Jeg skulle jo gerne opnå bedre billede, som i forvejen står skidegodt (synes jeg selv). |
||
![]() |
||
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Her er links til test af S52 og S99: http://www.smartson.se/test/dvd/panasonic-dvd-s52.htm http://www.smartson.se/test/dvd/panasonic-dvd-s99.htm Begge kan købes her: Har selv handlet her flere gange, er fin fin |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Snoopy.
Jeg kigger lige på de links - takker ;) |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12373 |
![]() |
|
Jeg ville altså bare snuppe en Pioneer 696 og så lade PV60'eren stå for de-interlacing og opskalering. Det giver klart et bedre resultat, end f.eks. en eller anden 'fancy' afspiller med Faroudja-halløj i.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Faraday? Nej det er noget andet
![]() Men mit store emne er.. vil jeg få bedre billede end min aldrende Pioneer DV-525 ? Egentlig er jeg ligeglad med mærket - alt andet er også en broget landhandel ud fra at jeg bare søger det bedste til prisen og mine ønsker og ikke at det lige hedder noget specielt. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12373 |
![]() |
|
Det vil du sandsynligvis ja, eftersom 696'eren har HDMI. Til 1500,- hos Læserdisken (regionsfri), er det ikke den største satsning.
|
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Hej Jeg vil egentligt også gerne vide om der findes en pana dvd på 35 cm med hdmi ? Vesterby |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Det skal du desværre ikke regne med. DVD-S52 har målene: 430 x 43 x 251 mm. DVD-S97 har målene: 430 x 52 x 303 mm, og den nyeste; DVD-S99 har målene: 430 x 59 x 254 mm. Redigeret af musicus - 06-Februar-2007 kl. 13:43 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Har lige bestilt denne fine afspiller og har selv et PV60. Med HDMI kabel som forbindelse, hvilken opløsning er så den bedste? Redigeret af zaboom - 06-Februar-2007 kl. 09:46 |
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Øv men ok |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |