|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Spax ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 12-April-2007 kl. 08:13 |
Er der nogen af jer andre som har det hjemmebio, som ikke kan se brænde film? skulle man ikke kunne finde en kode til det? eller er det kun en region kode som findes?
|
|
Spax
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Du skal have ANYDVD på din pc.. den fjerner CSS koderne på filmene, og det er det der gør at du ikke kan se dem.
|
|
![]() |
|
Spax ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg kan godt se dem på en alm dvd afspiller, til 500 kr men kan bare ikke se dem på mit samsung HT P1200. hvordan virker det ANYDVD? hvornår skal man bruge det?
|
|
Spax
|
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej Spax Jeg har også et Samsung HT-P1200 Jeg har ikke problemer med brændte film, jeg brænder dem på R- og ripper dem med DVD Schrink v3.2 som er et gratis program, og brænder dem med Nero.
Hilsen Jimmi
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jimmi. Jeg bruger img burn for jeg henter film hjem på 4.5gb og det er for det meste img filer. Jeg bruger aldrig dvd shrink for det er vel kun for at lave filerne om. Jeg bruger kun nero til at brænde TS filer ud med. jeg kan se at mine dvd skiver er +R. Det kunne jo godt være at jeg skulle ha fat i -R istedet for.
Hilsen kim |
|
Spax
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Nej det er med 99% sikkerhed pga. CSS koderne. .de er vel ikke fjernet i de filer du henter.. (fy fy.. det er ulovligt
![]() DVD shrink fjerner også CSS koderne.. så det er derfor det også virker. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har aldrig brugt dvd shrink, så ved ikke hvordan man bruger det. Hvilken version skal jeg hente? og hvad skal man med det?
![]() |
|
Spax
|
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej Du kan hente det her http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=832 Det kan rippe orginal dvd'er men også bruges til diverse disk image. Dt er meget let at bruge, prøv det. |
|
![]() |
|
![]() |
går det program ind og fjerner de koder selv, eller er det noget man selv skal gøre? for jeg er inde og leje lidt med det nu
![]() |
|
Spax
|
|
![]() |
|
![]() |
Det gør det som standard, men du kan selv sætte det op i menuen Edit/Preferences |
|
![]() |
|
![]() |
ok takker, har lige brændt en film ud, og den kunne sku ses på anlæget
![]() |
|
Spax
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Tillader mig lige at gå lidt off-topic da det opringelige spørgsmål er løst. Hvis man skal rippe en dvd til mpeg eller andet format, kan det program også gøre det? Jeg ville gerne lægge nogle af mine originale dvd film ned på min PSP, men kan ikke få dem omformet til et format som Sony PSP konverter program kan læse |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |