|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 20:57 |
Nu skal det gamle 26 * fjernsyn udskiftes og jeg er meget interesseret i et LCD TV mellem 37-42. Mærket er i princippet ligegyldig - dog skal det siges at budgettet ligger på 9.000-11.000.
Det skal bruges med Bærbar PC ved f.eks. Media Center, XBOX 360 + HD Drev, Almindelige som HD Film. Jeg synes junglen er stor på LCD TV og har derfor brug for jeres hjælp. Samtidig synes jeg, at anmeldelser på dansk er minimal online til at dække behovet. Jeg har kigget lidt på zepto Zview 42 pga den indbyggede digitale og analoge tuner samt ok specs - men er ikke noob nok til at vide om alle detaljer er i orden. Håber I kan hjælpe. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Jeg synes du skal se på fælleskøbet af Pana PX70 til de priser du angiver. Det er et rigtigt godt tv. Stort set samme spørgsmål blev stillet her |
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() |
Sad lige og læse indlægget - tak for dit svar.
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Hvis den hovedsageligt skal benyttes til pc brug samt spil vil jeg nok vælge LCD og ikke plasma :) Film så klart plasma |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
hmmm læs lige her |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Der spørges til lcd-men problemer er jo bare at der ikke findes et GODT LCD PÅ 42" TIL MELLEM 9-11K lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg ved godt mange ikke er enige men prøv at kigge på Mirai's topmodel. 42" full HD. Evt. find et sted du kan se det for flere steder er folk positivt overraskede! :)
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Så prøv at læse denne test. Specielt konklusionen:Det duer ikke til andet end HD kilder......(og hvor mange er det lige vi har af dem?) Til trods for den lave pris,er den IKKE anbefalelses-værdig http://www.dingz.no/php/art.php?id=375368 lrev
|
|
|
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Jeg vil nu mene du godt kan finde et Lcd der er værd at se på til de penge Bla Toshiba og JVC. Og hvis manden gerne vil have et Lcd så er de mærker jeg har nævnt værd at se nærmere på. |
|
Samsung PS50C6500
Toshiba 42 C3000P Vantage HD7100S Sony BDP-S550 Xbox 360 |
|
![]() |
|
![]() |
Undskylder meget, havde kun set brugererfaringer og ingen tests. Tager mine ord i mig igen. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Hvilke bruger-erfaringer er det du hentyder til? Har du et link? Er det erfaringer med HD kilder,eller er der erfaringer med mere alm. tv signaler-og dvd? lrev Redigeret af lrev på jobbet - 24-April-2007 kl. 09:03 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for alle jeres svar - er dog ikke blevet synderligt klogere - håber I kan komme med flere bud udover Pana PX70 Jeg er ikke afvisende overfor Plasma Skærme og har læst "Myth Busteren" fra Pioneer etc. på nettet. Men jeg er ikke så overbevist endnu - fjernsynes skal stå modsat et vindue og efter jeg var i Alfaview butikken og kunne se genskæret i deres Plasmaskærme, så synes jeg at LCD Skærmen var flottere. Umiddelbart skal fjernsynet bruges således: Alm. analog fjernsyn 50 % Alm. DVD Film 25 % HD DVD Film 5 % Xbox + PC 20 % Fjernsynet bliver tilknyttet: Xbox 360 + HD Drev Acer med Vista og Media Center TDC Kabeltv - Fuld pakke DVD afspiller med Sorround fra Medion (skidt, men desværre nuværende) Måske tilkøbes følgende: Selektor Boks / Canal + DVD Optager (er ikke bevidst om hvilken - kigger herinde slavisk) Konklusion: Jeg leder efter en skærm som kan klare 50% direkte sollys gennem lameller mellem 37-42 * - konen er lidt bange for Plasma, men er åbent for alt hvis argumentationen er i orden. Håber virkelig I kan hjælpe - det er det sidste møbel vi mangler i vores spritnye lejlighed. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |