|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | ||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 01-Maj-2007 kl. 20:49 |
|||
Hej Alle
Debat herunder /Lars Redigeret af Lars - 01-Maj-2007 kl. 20:50 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
![]() |
||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|||
Reserveret. |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
XBiz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|||
Der er fejl i linket til IT-Butler (Ikast) på bestillingssiden.
![]() |
||||
![]() |
||||
Jeppe H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|||
Hvilken dvd-afspiller ville være optimal til dette køb? Har et px40-plasma tv. Ville man kunne købe den hardiskoptager, der også er til fælleskøb her, og sætte det sammen med de her højtalere?
|
||||
![]() |
||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|||
Du skal bruge en surroundforstærker/receiver også, højttalerne er uden forstærker. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Alle Dette emne er kun til koordinering af dette Fælleskøb, samt spørgsmål om dette ene Gallo surround sæt. Debatten om surround forstærker er flyttet over i: Hvilken surround forstærker ? /Lars Redigeret af Lars - 02-Maj-2007 kl. 10:12 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
mollekas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|||
Jeg har haft kontakt til KF scanAudio i forbindelse med køb af lige præcist dette sæt.
De oplyste mig en pris på 9.500,- kr. men henviste mig herefter til dette fælleskøb. Det tyder på en forretning med et rigtig højt service niveau som også tænker på kunden ![]() Dog undrer det mig at man så oplyser original prisen i dette forum til 10.975,- kr. Jeg kan ikke tro at det er for at sælge flere systemer. Enten skal man angive prisen til at være vejledende eller også bør man ændre normalprisen til 9.500,- kr. Når dette fælleskøb slutter vil normalprisen stadig ligge på 9.500,- kr. Man sparer stadig 2.000,- kr ... og det er rigtig godt ... men lad os dog få de rigtige tal på bordet. V.h. Kasper |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er den pris importøren har oplyst som vejledende. Men det kan være den skal rettes til, altså hvis de 9500 kr dækkede over præcis samme vare. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
XBiz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|||
Hvornår slutter dette fælleskøb?
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nå ja, det fik jeg vist ikke skrevet på Sidste chance for tilmelding er d. 31/5, men levering vil ske løbende. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Og så kom der svar fra importøren. Højttalerne koster 9.500 uden vægbeslag. Vægbeslag koster 295,- stk, hvilket bringer den samlede pris for dette tilbud op på 10.975,- vejledende. Så det er en god besparelse, at de fås på Fælleskøb her til 7.500,- /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hej Alle Hvis nogen af jer måtte sidde og tænke: Vægbeslag? Jamen, jeg vil hellere have gulvstandere... så er det ikke umuligt. Det skal dog tages med forhandleren bagefter. Så kan de give en godtgørelse for vægbeslagene - i bytte for gulvstandere. /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |