|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() Sendt: 01-Juni-2007 kl. 13:40 |
Så kom der nogle nye opdaterede billeder
Original dansk udgave fra 1977 af "Star Wars IV" ![]() Original US udgave fra 1975 af "Jaws"
Original dansk udgave fra 1968 af "2001: A Space Odyssey" ![]() Original dansk udgave fra 1979 af "Alien: Den 8. passager" ![]() Redigeret af Psykopat-asiat - 02-April-2009 kl. 22:45 |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Så kom der et par højtalere og en receiver til
![]() Redigeret af Psykopat-asiat - 21-Juni-2007 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Nice skærm... Er den god ved bevægelser (action/sport) ??? Jeg har den gamle model... Er det bassen til højre?? SEJT! |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må erkende, at jeg ikke har set så meget sport (dumme DR), men da jeg så landskamp i fodbold så det godt ud
![]() ![]() Redigeret af Psykopat-asiat - 21-Juni-2007 kl. 16:57 |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Flot Stue! Det må konen da være tilfreds med... ....... indtil du for et par monster gulvhøjttalere som mine... (B&W 603s) |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
![]() |
hehe, ville jeg også gerne have, men har nogle overboer som ikke villle synes det var særlig fedt, derfor jeg valgte gallo
![]() ![]() Redigeret af Psykopat-asiat - 21-Juni-2007 kl. 23:28 |
|
![]() |
|
![]() |
Så kom der nogle friske billeder, med det nye udstyr
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg indrammet mine orginale filmplakater |
|
![]() |
|
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
For pokker - de er flotte de plakater! Men skal de ikke op og hænge, istedet for at ligge der på gulvet? |
|
![]() |
|
![]() |
Takker ja, burde tag billederne mens de hang på væggen, men lyset var lidt bedre på gulvet Redigeret af Psykopat-asiat - 12-Juli-2008 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Lækkert setup, er vilde med dine galloer har selv kigget på dem eller KEF, hvordan syntes du lyden er idem, og har du noget at sammenligne med. Er det forresten den nye udgave med titanium driver du har. Ellers et lækkert setup
![]() |
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Få da de ledninger ude til højre i nogle kabelbakker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |