|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 09-Juni-2007 kl. 18:06 |
Så skete det. Havde ellers regnet med der skulle spares sammen til en Toshiba EX1, men var ude i Kolding storecenter den anden dag. Også kom jeg til og købe en XBOX 360 HD DVD drev. Der skulle sevlfølgelig købes en film, så man kunne se hvad det var for noget skidt. Kunne ikke rigtig finde nogen. Men fik dog at vide at El Giganten fik nogen hjem på tirsdag. Så mit spørgsmål er: Hvilken HD DVD vil I anbefalde som den bedste film til at afprøve HD kvali med?? Gerne noget med dansk tekst. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
![]() |
Tja... det er et godt spørgsmål tupac. Det aller bedste mener jeg f.eks. er HDScapes Sampler. Den fås relativt billigt, og viser virkeligt hvad dit tv formår - uendeligt flot. Men det er jo nok ikke lige den type af film som du har i tankerne. Det er lidt svært at finde noget med danske undertekster, men så vidt jeg huske har the Bourne Surpremacy danske undertekster, og er en okay film. Du får lige et link til HDScape: |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
sune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Tillykke med det. Husk at være på XBOX LIVE når du sætter din første HD-DVD skive i - der ligger en rigtig god opdatering til hd-dvd afspiller softwaren.
Min første og eneste HD-DVD investering pt. er BBC's fremragende Planet Earth HD-DVD box som jeg varmt kan anbefale. Næste indkøb bliver vist IMAX Blue Planet som er lige på trapperne! /Sune
|
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Jeg har selv Bourne Surpremacy & Superman Returns på HD-DVD Må sige at Bourne Surpremacy ikke imponerede mig specielt meget, jo den er da rigtig flot, men var stadig en lille smule skuffet efter at have set den. Superman Returns imponerede mig derimod rigtig meget! wow den er bare flot!!! Bourne Surpremacy er en bedre film, men hva billede angår sys jeg helt klart Superman Returns havde største wow effekt, påtrods af at Bourne Surpremacy faktisk var den første film jeg så på HD... EDIT: Skal måske nævnes at jeg havde set begge film i forvejen på SD materiale... Jeg købte begge hos cdon.com med danske tekster, axelmusic.dk har efterhånden os fået et godt udvalg af HD-DVD med danske tekster Og ja Kolding er et elendigt sted at købe HD-DVD film... Elgiganten er os eneste sted jeg har kunne finde der får HD-DVD, der er flere som har nogle få Blu-Ray film... Redigeret af hyldig87 - 09-Juni-2007 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
![]() |
Har i øvrigt ladet mig fortælle at King Kong skal være en mamut flot film rent HD-mæssigt. Her er et link mere som giver dig indblik i hvorledes såvel HD som Blu ray film bedømmes af rimeligt proof mennesker: |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Matrix
Pitch Black Æon Flux Og lær engelsk og spar _mange_ penge på film. Det er halv pris på axelmusic.com i forhold til downtown Kolding. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
- Constantine
- Serenity - The Chronicles of Riddick Kan også kun erklære mig enig i, at Peter Jackson's 'King Kong' vil være et godt valg. |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Billederne fra serien Planet Earth er det bedste jeg har set. Ellers kan jeg anbefale Corpse Bride af Tim Burton. |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
En ekstra stemme på "Planet Earth". Det fås ikke meget bedre. Corpse Bride er også fremragende demomateriale, og King Kong er nok den bedste "live action" film jeg kan tænke på.
Batman Begins er nu også rigtig god at vise frem, og så er det en god film i modsætning til King Kong :) |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Jamen mange tak for alle jeres svar.
Så må jeg jo heller lige ud i El Giganten på tirsdag, og se om de har fået "Planet Earth" hjem. |
|
![]() |
|
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
Det er jeg ret sikker på de ikke gør. Det var min ven, som arbejder i elgiganten der bestilte dem og han nævnte alle han bestilte for mig, er ret sikker på den ikke var blandt dem. Det er iøvrigt ikke sikkert de kommer tirsdag, de skulle faktisk ha været der i sidste uge, så de venter bare på det svenske lager får dem hjem. |
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Når man vil bedømme en film i HD før man køber, kan det så ikke være en ide at downloade en trailer af samme, enten i 720P eller 1080P hvis man kan afspille det, blot for at se kvaliteten.
Måske har jeg overset noget i det der allerede er skrevet? Men det gør jo så heller ikke det helt store. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |