|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 17-Juni-2007 kl. 13:04 |
Er der nogle der også mangler en blu-ray afspiller? Her er forslag til evt valg: Panasonic DMP-BD10A Pioneer LX70 Samsung 1200 |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er endnu lidt tidligt med Fælleskøb på blu-ray afspillere. Af de nævnte modeller Panasonic'en er vist den eneste som er til salg i Europa, endnu, men Panasonic er ikke lige klar til Fælleskøb på den. Så måske efter sommer. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg kan se at Pioneeren er tæt på nu. Den sælges vist snart i Tyskland. Men det er nok sådan en model som Pioneer kun sælger igennem udvalgte forhandlere - ligesom DVR-940HX Pioneer er begyndt at plukke dele af deres sortiment ud som en slags highend grej der ikke må sælges på nettet, og jeg kunne frygte det kommer til at gå på samme måde med denne her. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen hvis jeg skulle være med på et fælleskøb af Blu Ray (selv om alt mit udstyr er nyt |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Uha, det bliver værre og værre. Altså ikke modellen, men levering til Fælleskøb Den model du har fundet kommer ud i USA omkring jul ... så måske Fælleskøb om et års tid /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Lars - leveringstidspunkt iflg. artiklen 4. kvartal
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg kender pressemeddelsen. Der er ikke kommet nogen dansk information om den, men Samsung har udsendt en engelsk pressemeddelelse om at den er ude "inden jul". Underforstået - den kommer på markedet i USA inden jul. Samsung har ikke kotume at udsende produkterne først i Europa - tværtimod. Bare se på BDP-1000, eller BDP-1200 som vi ikke har set endnu her. Så nej - uanset hvad IT-journalisten hos Com'on måtte have forstået ud af den pressemeddelelse, så forventer jeg ikke at se det produkt i Danmark før tidligst sommeren 2008. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Dav igen Lars - det lyder jo surt. Dårlig information burde forbydes, nu var jeg allerede begyndt at glæde mig til at pakke den Samsung combi afspiller ud
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Jeg ville også været interesseret i en bly-ray afspiller.
Har flere gange overvejet at købe SAMSUNG BD-P1000 men tror jeg venter til at 1200 kommer til europa. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
jeg er også interesseret i en blu-ray , men jeg vil ikke give feks 10000 kr for en LG
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jeg venter på at panasonic bd10a falder ca 3000 kr. så den kommer ned til ca. 5000 kr. uden film. Det synes jeg ville være rimeligt. Men jeg kan måske komme til at vente en del måneder... Vi må bare presse på - alle os der mangler en blu-ray afspiller... måske er der nogen der for lyst at tjene lidt penge på os... |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Skal helt klart have en Blu-Ray afspiller. Men ikke førend der er én på markedet som kan: 1) Dekode TrueHD og DTS-HD (behøver ikke MA) Såvidt vides, findes der ikke "en sådan" endnu! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |