|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
kometgirl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 20-Juni-2007 kl. 20:33 |
||
Efter lidt søgen og kiggen på flere forskellige sider med forskellige spec. . er jeg blevet meget i tvivl om LB2R modellen RENT faktisk har /understøtter 1x1 pixelmapping, som lille broderen LB1R gør. Selv inde på LG egen side.. fremstår det ikke tydeligt om det har det eller ej. http://nordic.lge.com/dk/prodmodeldetail.do?actType=search&a mp;a mp;page=1&modelCategoryId=0102&categoryId=0102&p arentId=01&modelCodeDisplay=LB2R&model=Select+a+mode l Er der nogen herinde der POSITIVT kan af eller bekræfte om denne LB2R har dette eller ej. Pft. Redigeret af kometgirl - 22-Juni-2007 kl. 12:26 |
|||
![]() |
|||
kometgirl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Nobody ?
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har sendt mail til lg Danmark, for at få dette besvaret.. sender naturligvis svaret herinde..
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har fået denne mail fra LG DK: Hej Malene.
Jeg har snakket med vores tekniker og han siger at LB2R godt kan klare pixel mapping 1:1. Hvis du udsender det samme signal fra computeren som tv'ets anbefalede opløsning, så kan det godt lade sig gøre. Normalt siger vi at de Full HD tv'er kan klare pixelmapping 1:1, da de har høj nok opløsning til det. De andre modeller kan gøre det, det handler bare om kvaliteten af billedet.
Mvh. Mette. LG Support.
Har besvaret denne mail med flg. : Hej og mange tak for det hurtige svar. Jeg har et tillægssp. Forstår jeg dette som værende 100% 1:1 pixelmapping.. eller er det blot det hvis jeg sætter skærmopsætningen korrekt. Jeg er i tvivl om der her kanvære forskel på andre tv-modeller, som "altid" kører med 1:1 og så denne model, der kan gøre det ... udfra de forudsætninger som skrevet af LG. Dvs.. har dette tv samme funktionalitet og understøttelse af 1:1 pixelmapping, som nogle af jeres andre modeller, hvor I har beskrevet dette i produkt spec. Redigeret af kometgirl - 22-Juni-2007 kl. 12:02 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Svaret på mit tillægssp. fra LG: Hej Malene. Ja på de modeller du snakkede om før, der skal du indstille dem så de kører pixel mapping 1:1, sammen med computerens opløsning. Det er ikke noget de automatisk gør. Mvh. Mette. LG Support. Ud fra dette må jeg så konkludere at LB2R understøtter 1:1 pixelmapping på samme linie som de andre LG modeller, hvor det tydeligt i produkt spec fremgår. |
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Min kammerat har 37" LB2R, og kan fortælle at det bare står super flot som computer skærm!!! Bedre end mit PX70! Redigeret af hyldig87 - 22-Juni-2007 kl. 12:44 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hyldig.. Tak for din tilbagemelding.. Lige nøjagtig det jeg efterllyste... ;-)... DU siger det er omvendt med film og tv.. Betyder det at det er meget dårligt på LG .. eller bare bedre på din og stadigvæk acceptabel på hans.. Hvis du har mulighed for at spørge ham.. vil jeg da faktisk gerne høre om hvordan hans erfaring er med eks. fodbold på hans skærm. Ja tro det eller ej.. jeg går meget op i fodbold og ikke mindst hvordan det (ligesom PC overførelse) er på LG. |
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Det er et rigtig godt LCD, ingen tvivl om det. Der er dog en ting ved LG'eren som jeg syntes fungere elendigt. Det er den funktion med at slå 100Hz til. Det skaber nærmest nogle forvridninger i billedet hvergang der er store bevægelser. Ved ikke om det os gør sig gældende på HDMI, da han ikke har haft mulighed for at tilslutte en kilde med HDMI. Kun Component & analog TV. Jeg ved desværre ikke hvordan det er med fodbold, ingen af os ser noget bold overhovedet... EDIT: Den lokale El-Giganten her har iøvrigt begge TV sat op, så ville ikke undre mig om andre varehuse os havde det. Redigeret af hyldig87 - 22-Juni-2007 kl. 21:18 |
|||
![]() |
|||
Silent ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
||
Takker for jeres input. Det var super jeg har selv forsøgt at finde svar på det med 1:1 pixelmapping. Jeg har nemelig lige købt et LB2R og glæder mig meget til at få det leveret, men der er desværre leveringstid på ca. 3 uger, træls.
|
|||
Silent
Expect more |
|||
![]() |
|||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
||
Det du fortæller om her, taler du om LG eller panasonic tv´et? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er LG |
|||
![]() |
|||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
||
Okay, din formulering kunne vidt godt tydes på begge måder. og Panasonic har vist også en 100Hx funktion så det ikke flimre. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |