|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
mwliverbird ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 30-Juni-2007 kl. 14:17 |
||
hej til alle jeg synes jeg huske at nogen på et tidspunkt skrev at man på pana 4270xe kunne se hvor mange timer skærmen er brugt(timer), men kan ikke lige finde tråden nogen der kan hjælpè?? |
|||
panasonic 42px70. sony recorder rdr hz 720. selector sagem 60
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Det ligger i service-menuen, som jeg ikke vil give oplysninger om, men bortset fra dét: Der er ikke noget "magisk" over de 200 timer der nævnes som indkøringstid, det er bare et tal for at være på den sikre side. Om du kører 150, 200 eller 250 timer som "indkøring", er ikke specielt afgørende. |
|||
![]() |
|||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
||
hmm. Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at vide, hvor man ser det henne. Jeg kan umiddelbart ikke finde det. Har været inde i menu'en-->> instillinger. Nogle andre, der kan fortælle hvor man konkret kan se det ? |
|||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|||
![]() |
|||
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
||
Det er blevet nævnt her på forum'et en gang før, så søg og du skal finde. Jeg kan ikke lige huske det, men som sagt er det ikke noget man skal ind og pille i, hvis man ikke ved hvad man roder med.
|
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Jeg skrev hvordan man kom ind i service menuen for et par uger siden eller såen noget... Men som jeg os skrev dengang, så kan det absolut anbefales at holde fingerne fra det! Man kan ødelægge meget derinde, og det er svært at finde rundt da man ik skifter imellem menu'er og og indstillingerne med pile som man normalt gør, det er med forskellige tal og knapper... Redigeret af hyldig87 - 30-Juni-2007 kl. 19:57 |
|||
![]() |
|||
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
||
Og her må der være tale om en fejl, er sikker på at hyldig87 mener at det man skal holde fingerne fra det |
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Hovsa :P ej det var en tastefejl fra min side |
|||
![]() |
|||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
||
Ej var det en tastefejl fra din side, at man absolut ik anbefales? Skal det så forstås sådan, at man absolut anbefales til ikke at holde fingrene væk, eller...? Edit: Redigeret af shaman - 30-Juni-2007 kl. 20:11 |
|||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Nu var der ingen smiley, så jeg ved ikke rigtigt om du reelt blev forvirret eller hvad, men: Det kan absolut IKKE anbefales at pille i service-menuen på især Panasonic, hvis man ikke ved hvad man laver. Den er ulogisk opbygget, og et enkelt uheldigt tryk kan sende TV'et en tur på værksted, for egen regning. |
|||
![]() |
|||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
||
Synes allerede der var så mange, men har nu tilføjet et par stykker for en sikkerheds skyld |
|||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Der er nu ingen ben i servicemenuen på en PV60 og hvis det bare er antal timer man kigger efter så kræver det, at man rammer forkert på remoten for, at lave lort i det. Det er ligetil og trykker man på de rette taster (som jo står beskrevet i den vejledning man har til, at komme ind i menuen) så er det ganske harmløst. Men husk på som Otto siger: Rammer man forkert kan det ende i en rep for egen regning... |
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Der er større chancer for at en af ungerne lander et brio tog på TVet, end at man kommer til at ødelægge noget under aflæsning af timetallet. Hvad er worst case scenario? En timeløn + transport til en tekniker? 3000 for en prof kalibrering? P.S. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24575& PN=9&TPN=2 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |