|  | 
| 
 | 
| Besvar   | Side 123> | 
| Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Thorvald   Guld medlem     Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |  Emne: Fælleskøb Pioneer DVR-920 - tilmelding Sendt: 20-December-2004 kl. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Læs mere om den her. og se også brugsanvisningen Pioneer DVR-920H engelsk (8 MB). 
   Pioneer DVR-920 Brugernavn Interesseret 100% seriøs ole post 0 1 m@dsen 1 0 Vincent 0 1 pioman 1 0 Rosse 1 0 Karin 0 1 Johnny Louis 0 1 Kashmir 0 1 JoJo 1 0       I alt: 4 5 Ialt 9 TapeConnections fælleskøbstilbud: 11.500,- inkl. 3 års garanti. Så vidt muligt leveret kodefri. Leveringstid ukendt p.t. For debat - brug Fællesindkøb Pioneer DVR-920 - debat 
 Redigeret af Thorvald | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     Med de venligste hilsener Thorvald. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|  | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ole post   Guld medlem   Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |  Sendt: 23-December-2004 kl. 08:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     Ole Hansen
| m@dsen   Bruger   Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |  Sendt: 27-December-2004 kl. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Redigeret af m@dsen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     "Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
| Vincent   Ny bruger     Oprettet: 12-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |  Sendt: 28-December-2004 kl. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 

| pioman   Junior bruger     Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |  Sendt: 02-Januar-2005 kl. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Hvad er prisen landet på??? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     VAIO Z
| Lars   Administrator   recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |  Sendt: 02-Januar-2005 kl. 13:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 

11.500,- ifølge Fællesindkøb Pioneer DVR-920 - tilbud /Lars | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Thorvald   Guld medlem     Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |  Sendt: 03-Januar-2005 kl. 12:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
   Jeg skal nok se, at få gjort noget ved det her - men lige nu er min computer derhjemme gået i stykker.
| 
| ole post   Guld medlem   Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |  Sendt: 03-Januar-2005 kl. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| har vist skrevet forkert på tilmelding men er 100 % køber til et stk 920 mvh ole post | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
     Ole Hansen
| Rosse   Ny bruger   Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |  Sendt: 05-Januar-2005 kl. 12:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 Glæder mig til at høre lidt om TV-tuner i forbindelse med HDMI-out :) /Rosse | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Thorvald   Guld medlem     Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7994 |  Sendt: 12-Januar-2005 kl. 08:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Jeg synes vi skal sætte en deadline på tilmelding, der hedder: Søndag d. 24. januar kl. 24:00. Bestilling og levering så vidt muligt umiddelbart herefter. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
| Vincent   Ny bruger     Oprettet: 12-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |  Sendt: 12-Januar-2005 kl. 18:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Fint for mig, og hvis TC kan holde leveringen forholdsmæssigt hurtigt herefter,- må du godt ændre min tilmelding til 100 %. /Vincent | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Karin   Super bruger   Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |  Sendt: 14-Januar-2005 kl. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Jeg vil gerne melde mig som interesseret og seriøs køber. Karin 
| Besvar   | Side 123> | 
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |