|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 12-Februar-2008 kl. 02:21 |
|
Er der nogen der kan komme i tanke om en blu-ray udgivelse der har i 7.1 i Dolby TrueHD eller LPCM? Konkret kunne jeg godt tænke mig at høre noget lyd udover test tonen fra forstærkeren i de 2 ekstra højtalere der er sluttet til i dag. Afspilleren er en PS3 så DTS-HD Master Audio duer ikke (endnu?) :-( |
||
![]() |
||
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
War(Jet Li) eller Van Wilder(Ryan Reynolds), begge fra USA (7.1 PCM), kan ses på www.axelmusic.com |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Hmm.. Ingen af filmene ville jeg normalt købe på Blu-Ray og som jeg husker Van Wilder er det meste dialog - der er vel begrændset hvor meget 7.1 der kan være i den. Jet-Li har jeg aldrig været den store fan af.. så tror jeg venter og ser om der ikke kommer noget andet.. Tak for titlerne. Redigeret af hedberg - 13-Februar-2008 kl. 14:09 |
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
|
Blu-ray filmen 3:10 To Yuma har 7.1 PCM, Pans Labyrinth, Mr. Woodcock og Doctor Strange har 7.1 DTS-HD MA! Kender endnu ikke til nogen der har Dolby Digital TrueHD 7.1 lyd.
Redigeret af Tarkin - 13-Februar-2008 kl. 10:12 |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Når Disney's Klassiker Tornerose kommer på Blu-ray til efteråret så bliver det også med 7.1 PCM lyd. Overdrivelse fremmer forståelsen Redigeret af Iron Man - 13-Februar-2008 kl. 10:44 |
||
![]() |
||
![]() |
|
3:10 to Yuma .. Den havde jeg enda i forvejen.. Pinligt at jeg ikke havde opdaget den havde 7.1 i PCM. Jeg har set det påstået før med Pans Labyrinth, men den udgave jeg har er med Dolby Surround 5.1 og noget almindeligt stereolyd ifølge menuen og coveret lover også kun 5.1. Må lige kigge på Mr. Woodcock og Doctor Strange og se hvad det er for noget. DTS-HD MA er ikke så interessant sålænge PS3 ikke kan afspille det. Ideen her og nu var et se om det virkede. Imens jeg har skrevet denne besked kan jeg bekræfte at 3:10 to Yuma virker med 7.1. En af de første scener hvor der er en brand - der brænder det nu hele vejen rundt om en i alle højtalerne. Dejligt når det nye legetøj virker.. Tak for anbefalingerne.. |
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
|
Den er nu go nok. Se backside coveret: http://www.axelmusic.com/productDetails/794043111136?searchs uggest=pans%20labyrinth
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ja, den europæriske udgave af Pans Labyrinth er kun med 5.1 lyd US udgaven er med DTS-HD MA 7.1 ... men heldigvis kan den spilles i region B også. Det er dog lidt spøjst at se filmen med original lyden på spansk (7.1) og så må have engelske undertekster på for at følge med. Men pyt ... lyden er suveræn PS. Der er ingen Blu-ray afspillere som håndterrer DTS-HD MA 7.1 endnu, hverken som dekodning eller bitstream. Panasonic DMP-BD50 bliver nok den første. Men jeg har hørt filmen med 7.1 lyd på HD DVD ... /Lars Redigeret af Lars - 13-Februar-2008 kl. 14:44 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Deprimerende at den europæiske udgave er dårligere end den amerikanske. Køber helst ikke film i USA pga. PostDanmarks dummebøder.
Lige netop den afspiller står også højt på min ønskeseddel. |
||
![]() |
||
frost2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 103 |
![]() |
|
Det her anlæg skulle kunne klare DTS-HD 7.1 http://www.samsung.com/dk/products/hometheatre/hometheatre/h t_bd2r.asp?page=Specifications |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg så iøvrigt en reklame for Cars på Ratatouille skiven hvor de reklamerer for at Cars har 7.1 lyd. Den danske udgave jeg har stod der ikke noget på coveret udover at den havde Dolby TrueHD, så jeg forventede selvf. 7.1 lyd når lydsporet understøttede det og når de reklamerede for det. Men ak.. Lydsporet er "kun" 5.1 Ifølge Highdef Digest har den amerikanske udgave heller ikke 7.1. Det er utroligt at de så reklamerer for det..
Redigeret af hedberg - 13-Februar-2008 kl. 15:29 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Bemærk de hverken skriver der understøttes Dolby TrueHD, DTS-HD High Resolution Audio eller DTS-HD Master Audio. Jeg ville undersøge det nærmere før jeg købte sådan sag.. For det virker underligt ikke at nævne det, medmindre der er ugler i mosen. Redigeret af hedberg - 13-Februar-2008 kl. 16:19 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |