|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() Sendt: 14-Februar-2008 kl. 18:40 |
Jeg har følgende apparater:
TV: &nb sp; Samsung LE32M87BD Hjemmebio: Panasonic SC-HT500 Konsol: Playstation 3 Jeg har en fjernbetjening til alle disse aparater (den til PS3 kører over bluetooth). På Samsung-fjernbetjeningen til TV'et kan man opsætte til andre enheder, men det er ikke lykkedes mig at få det til fungere med hjemmebio. Kan jeg få en multi-fjernbetjening, som kan klare alle disse enheder? |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Nej, ikke lige da der ikke er nogen der har bluetouth. Man kan få et ir øje til ps3, se test på forside af dette forum, endda med tænd og sluk funktion som Sony må have glemt at lave ordentligt da de konstruerede ps3 ![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
dennism ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Det kan jeg ikke finde - kan du linke?
Hvad hvis man så kun skal have til TV og hjemmebio? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
To ord: "Lintronic" og "Beo4" Du skal dog stadig have et IR-øje til PS3: |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det en fjernbetjening der hedder det? Hvad koster den?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Beo4 er fjernbetjeningen og den er lavet af Bang & Olufsen. Lintronic er et firma der laver en IR modtager/afsender der kan modtage IR fra en Beo4 og oversætte signalerne til alle tænkelige IR signaler. Boksen kan programmeres som man ønsker det - også så hver knap har flere funktioner på én gang. Der er en tråd omkring brugen af Lintronic boksen her i forum, som du kan kigge nærmere på. Pris: Men så har du også en af markedets mest kvalitetsprægede fjernbetjeninger overhovedet - og Lintronic boksen kan som sagt programmeres til alle dine fremtidige indkøb. |
|
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
....eller en Logitech Harmony |
|
![]() |
|
![]() |
Kan en fjernbetjening som denne det hele:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=159190 Kan den bruges til mit TV og min hjemmebio? |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Hej Dennis, Den harmony fjernbetjening du linker til vil sagtens kunne klare tv og hjemmebio (medmindre der er noget helt særligt med dine apparater.. ) dog skal der lyde en advarsel om at den er noget af det argeste knirkende skrammel jeg nogensinde har ejet, har den stadig og bruger den ind i mellem til at teste nogen småting, men knapperne er dårlige og den føles generelt helt utroligt billig... Lintronic systemet er det jeg selv bruger, og jeg må sige at det er helt eminent... men man skal dog være forberedt på at det tager lang tid at sætte sig ind i systemet, det er selvfølgelig en mulighed at betale sig fra, og samtidig er det relativt dyrt til at starte med, der er for mig ingen tvivl om at det har været pengene værd, men jeg har jo også temmelig mange enheder at kontrollere...samt at min plan er at udbygge det over tid til endnu flere apparater og også på et tidspunkt en beo5 fjernbetjening også... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1523&zoneid=1 Som multi er der også philips ru815 er det vist den hedder. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Blander mig lige....
Har følgende... Samsung HD selector Pana 42px HD-E1 HDdvd SONY hd-rec + forstærker Søger : Universiel remote, der kan afløse mine 5 remotes.... Idéer ? Redigeret af minusop - 15-Februar-2008 kl. 19:43 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke smidt rigeligt med idéer i denne tråd, som du kan bruge? Når nu emnet er universal fjernbetjeninger, så ændrer setup'et jo ikke på noget.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |