|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 15-Marts-2008 kl. 01:40 |
Jeg skal lave mig et nyt Mediecenter/htpc, og den skal bygges fra bunden(det er jo sjovest) Jeg har mødt et par knuder undervejs.. 1. Et LCd display på ca 3,5-7 tommer til USB med software til PC.. jeg har set Imon/soundgraph laver et rigtig fedt et, men de sælges kun til OEM(snydere) kender i nogen steder der sælger sådan noget lignende?? 2. Et Blu-ray slot-in drev, gerne med dvd-brænder... LCD display og BD drev er nu de ting jeg mangler.. Den begynder og bliver dyr
Redigeret af Pizzabager - 08-April-2008 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Nogle forslag: |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
har kigget lidt på den PSU, men så læste jeg DBA angivelsen, selvom jeg godt ved de aldrig er præcise, så er 35 DBA en del over hvad jeg forventede, så skulle jeg skille den ad og have den åben inde i kabinet med en 60mm blæser lige på den, det var en mulighed.. har kigget på VFD display, det er også det jeg har i mit antec fusion, og det synes jeg er værdiløst, den indbygget IR er en god ting, men kan det ikke blive et Lcd display, skal jeg ikke have display i. Jeg må lede videre.. alternativt må man jo købe et kabinet, som har indbygget LCD og IR, og pille det ud derfra og skrotte resten.. Hmm så fandt jeg det soundgraph display jeg gerne vil have, men at give 2800 kr for et kabinet, kun for at få displayet, det ved jeg ikke om jeg vil.. det er ellers super lækkert med touch screen Redigeret af Pizzabager - 15-Marts-2008 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Schroinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Det bliver svært at finde nogle lydløse 60/70mm blæsere. De papst je har sat i mit kabinet er ikke lydløse. Jeg har et dvine5 kabinet, og planen er ved næste upgrade at skifte til en Scythe Mini, have en 80 eller 92mm blæser på den, som blæser mod bagpladen, lave en duct, så den varme luft fra cpuen futter lige ud gennem hullerne til 60mm blæserne og eleminere disse... Vh Troels |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er også lidt gået væk fra ideen med 60mm blæsere, prøver nu at lave det passivt kølet, men med plads til 80mm blæsere hvis det skulle være.. |
|
![]() |
|
![]() |
Ikke nogen der har nogen nye ting??
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Kan da prøve at hælpe lidt med powerknappen. Det er ret simpelt at tænde op på et ATX-bundkort. De to ben der sidder på bundkortet sammen med forbindelsen til lysene og reset-knappen skal bare kortsluttes ganske kort, så tænder maskinen op. Det er det der sker i knapen uden på kabinettet også.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeps ved godt det er en ganske simpel ting, men alligevel har jeg ledt en del efter noget jeg kunne bruge til det.. ser jo ikke kønt ud med 2 ledninger der stikker ud forneden til når jeg skal tænde den Sådan en knap koster sikkert 2 øre og lave i taiwan, men i dk er jeg nødt til at købe et helt kabinet for at få fat i en, der er lidt for åndsvagt. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Ser godt ud, men er det sådan en kontakt som er On/off ? for en kontakt til bundkort skal jo kun have et tænd signal, og sluk signal, ikke holde kontakten på, så slukkes computeren jo efter 4 sek(ligesom når man holder powerknappen inde...) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Den er en trykknap ......Der virker når den trykkes ned......Hvis du har tjekket de kabler du sætter på bundkortet er der to ledere som kortssluttes når du trykker på din powerknap.....Denne gør det samme...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
okay super, så er det jo løst :) Bare lige så vi er enige, ved ikke om jeg forklarede det ordenligt før, jeg ved godt hvordan powerknappen på pc'en virker.. når man trykker powerknappen ind, danner den forbindelse mellem de 2 ledere ganske kort, og det giver signal til at computeren skal tændes(eller slukkes hvis den er tændt) men den skal ikke holde forbindelsen, der skal være en fjeder som trykker knappen tilbage igen, så den ikke holder forbindelsen på. Det var det du mente ikke?? Redigeret af Pizzabager - 06-April-2008 kl. 22:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |