|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||||||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 10:15 |
||||||
Nu hvor GT5 pro.. er kommet, må tiden være inde til at få et fedt rat til at spille det med. Hvad skal man vælge - er det virkelig Logitech, der laver de bedste eller?
Nikolaj |
|||||||
![]() |
|||||||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||||||
jeg har (og har kun prøvet) logitech driving force EX, som er en af de billigere, hvis ikke det billigste rat/pedal sæt fra logitech
![]() men det er top dollar.. ville egentlig gerne have haft det til 1500~ hvor man også får 6 gear shift da jeg læste i en anmeldelse at det skulle være det ultimative sæt |
|||||||
![]() |
|||||||
TVJ1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
||||||
Der skulle i løbet af en måneds tid komme et nyt rat fra Logitech specielt lavet til GT 5 - logitech driving force GT. til ca. 11-1400 i vejledende pris.
Et af de bedste der skulle være på markedet pt. er G25 fra Logitech, hvor gearkonsollen er for sig selv inkl. 6 manuelle gear. Det betyder så også der er kobling med til pedalerne. Koster ca. 15-1600 på edbpriser. Vejledende pris er 2400 kr. Jeg selv venter lige på at GT modellen bliver testet og sammenlignet med G25 - tror ikke lige jeg har noget at bruge 6 trins manuel gearkasse til lige med det første ![]() Jeg bliver jo nok nødt til at have 2 rat, hvis der skal være mulighed for at køre med vennerne. Redigeret af TVJ1 - 04-April-2008 kl. 12:32 |
|||||||
TVJ
Pioneer PDP 5080XD PS3 - GT5 pro Logitech G25 |
|||||||
![]() |
|||||||
TVJ1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
||||||
Ahh - kunne ikke vente - har lige købt G25....
![]() |
|||||||
TVJ
Pioneer PDP 5080XD PS3 - GT5 pro Logitech G25 |
|||||||
![]() |
|||||||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
||||||
Jeg venter med at købe noget indtil det nye kommer... er der andre kandidater man bør se, inden man bruger pengene?
Og hvordan gør I egentlig med rattet, går ikke ud fra at alle har sådan et?
Nikolaj |
|||||||
![]() |
|||||||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
||||||
Ne, vi har sådan et: http://www.gameracer.co.uk Redigeret af Zola25 - 04-April-2008 kl. 14:43 |
|||||||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
|||||||
![]() |
|||||||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
||||||
Har lavet et lille bord af en gammel hylde som kan sættes på det ene armlæn på sofa med et klap ud ben som hviler på sofaen, og der kan mit G25 så spændes på. Eneste ulempe er at gearet sidder lidt for højt, men det bliver snart fixet med at sæne bordet lidt i den ene side. Hvis du vil have billedere kan det godt lade sig gøre, men er pt ikke hjemme nu så det må vente til weekenden ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||||||
bruger en medfølgende plastik dimmer som kan sættes på så man kan have rattet placeret mellem lårene |
|||||||
![]() |
|||||||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
||||||
Har du et billed af den dimmer? |
|||||||
![]() |
|||||||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
||||||
Jeg kan heller ikke finde ud af hvordan jeg får mit G25 (oprindeligt købt til PC spil for godt et år siden) sat op foran mit TV.
Det egner sig fortrinligt til fastspænding på et skrivebord, men sgu godt nok ikke rigtigt til et lavt, buet glassofabord foran en magelig lænestol. Det ku' være jeg skulle tage i Ikea en tur for at se om det skulle have et eller andet lille møbel der kan bruges, hvis sofabordet skubbes en smule væk. Jeg tvivler dog på at jeg kan finde nogen særlig elegant løsning - og eftersom alle møbler i min lejlighed er helt nye, ville det sgu være lidt en skam at spolere det gode udseende med et eller andet grimt, sammentømret møbel midt i det hele :). Men det er nu også en smule irriterende at sidde at spille GT5P med et gamepad, mens der står et G25 i skabet og samler støv (jeg har helt droppet PC spil - og har nu iøvrigt også et buet glasskrivebord ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
her er et billede med den monteret på et andet rat.. ![]() det rat jeg har hvor den sidder på er dette: ![]() Redigeret af nekolas - 05-April-2008 kl. 11:12 |
|||||||
![]() |
|||||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||||
Eksperimenterer Men det vil jo også afhænge af, om man sidder på gulvet. i En sofa, eller på en almindelig stol. Med en almindelig stol kunne man eksperimentere med noget ala: Her en Ikea Barstol hvor ryglænet ikke er monteret / savet af. Så spændes rattet på der hvor ryglænet skulle have været, og pedalerne ind under stolen. Man kan evt. erstatte sæddet med en plade istedet. Det er IKEA, jeg går ud fra at det hele er skruet sammen Ulempen er at man ikke kan justere højden, samt at det bedste nok er hvis hele arrangementet står fast på en plade i gulvet, så det ikke vipper når man drejer skarpt. En anden løsning kunne være et computerbord.
Ikke lige dén model, for det har fast højde. Men hvis man kan finde noget tilsvarende med variabel højde. Ved ovennævnte løsning undlades pladen i bunden når man samler bordet, så der er plads til pedalerne. /Lars |
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |