Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Freddy
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 181
|
Emne: Erfaringer med GTA IV Sendt: 29-April-2008 kl. 11:36 |
Hej med jer,
Så er de første par timer gået røget i nat med GTA IV. Nu hvor de "optakts-emner" er gået i stå kunne det være sjovt at høre lidt om folks meninger om spillet...
Lever det op til forventningerne, idéer, gode/dårlige ting, byen, multiplayer, osv osv.
Jeg selv er mere end imponeret og sidder begravet i det stadig efter 3 timers søvn :-).
PS: Hvor er det dog fantastisk at "Save" funktionen er integreret så godt i spillet...at man faktisk kan undgå at gå op og gøre det manuelt!
/ F
|
 |
frimann85
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 11:53 |
Min kæreste siger spillet er kommet og ligger derhjemme.. Spørg mig om jeg synes det er surt at sidde på job til kl 16? :]
- De ting jeg har set på nettet ser jo RIGTIG fornuftigt ud. Og eftersom recorderes brugere endnu ikke har haft så meget gang i debatten må man antage de er opslugt! :)
|
 |
Miths
Super bruger
Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 11:59 |
Jeg glæder mig til at komme i gang. Jeg har lige "spillet" igennem introen (det er sandelig tydeligt lige fra starten er der er tale om et kæmpe spring i grafik fra de tidligere versioner), og efter frokost og en halv times TV så er jeg vist klar til en lang dag. Og mange flere, med både single- og multiplayer  .
|
 |
herbie1707
Bruger
Oprettet: 14-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 59
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 12:06 |
frimann85 skrev:
Min kæreste siger spillet er kommet og ligger derhjemme.. Spørg mig om jeg synes det er surt at sidde på job til kl 16? :]
- De ting jeg har set på nettet ser jo RIGTIG fornuftigt ud. Og eftersom recorderes brugere endnu ikke har haft så meget gang i debatten må man antage de er opslugt! :) |
Regner med at få det indenfor en time, men skal selvfølgelig på arb. 14:00 hvor vi skal have status optælling. Har så fri igen kl. 22:00, men skal møde igen kl. 6 imorgen, og ved så ikke hvornår jeg får fri igen. Det er surt  ... Men held og lykke til jer andre
|
Panasonic 42px80 - PS3 - Panasonic 14" - Baze 21" - Arbejder i Lidl Danmark
|
 |
frimann85
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 12:18 |
Jeg har sgu lidt ondt af dig herbie.. Det er dårlig timing fra arbejdets side! At lægge status når GTA IV udkommer?! Men så igen - så er der ikke så mange kunder pga. de sidder foran skærmen derhjemme haha..
- Hvordan fungerer multiplayer delen? Er det bare en tilfældig by man hopper ned i, eller snakker vi tidsbaseret spil af en art?
|
 |
Freddy
Bruger
Oprettet: 01-November-2005
Point: 181
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 16:31 |
Jeg har nu spillet det lidt mere igennem...og der er flere ting der er fantastisk i dette spil! Integreringen af mobiltelefonen til vores mand fungerer som en kontakt til omverdenen...graden af detaljerne er helt vildt. Man kan udforske, udforske og udforske! Detaljer som ødelagte biler, folk der reagerer på dine gerninger og politiet er med til at give en unik stemning.
Derudover har de finpudset på kamp- og skydesystemet, så det er meget mere taktisk at gå til - SUPER!
Mere kommer...jeg mangler dog stadig helt at røre ved multiplayerdelen.
|
 |
Miths
Super bruger
Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 17:37 |
Jeg er også igennem de først cirka to en halv time nu, og det er godt nok et helt fantastisk spil - omend jeg det meste af tiden kun har bevæget mig rundt i et hjørne af den første ø, og slet ikke har fået et skydevåben i hånden endnu  .
Fremragende grafik (jeg fik lige regn og tåge med inden jeg holdt pause) og design af omgivelserne - omend alt ser en smule sløret i selv den relativt nære horisont, langt bedre animationer på karakterne end i tidligere udgaver, og indtil videre virkeligt godt stemmeskuespil (omend jeg selvfølgelig kun endnu har haft kontakt med en håndfuld personer).
Jeg er ikke så vild med nærkampssystemet - jeg synes det virker en smule sløvt og ikke særligt responsivt, men når først jeg får en pistol i hånden er det jo nok heller ikke så pokkers ofte jeg ender i boksekamp.
Jeg nåede dog at blive smidt på hospitalet af to udsmidere på en strip club efter en lap dance - sikkert fordi jeg ingen penge havde  .
Det nye politisystem hvor du skal klare dig uden for en overvågningsradius på kortet lader også til at være en rigtig god afløser til det tidligere system.
Jeg ser frem til multiplayer, men der går nok lige en dags tid eller to inden jeg forsøger mig med det.
Jeg foretrækker onlinespil af den anonyme slags - CoD4 fungerer fint uden venner og headset  - men det lader bestemt også til at skulle være muligt med de fleste af de spiltyper jeg har set nævnt for GTA4.
|
 |
Deucalion
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 83
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 20:41 |
Jeg er vild med det nye waypoints-system. Find det sted du vil hen på dit kort, som du kalder frem, og marker stedet. Der tegnes nu en route dertil, fra det sted du befinder dig. Genialt - og hvor ville det være svært at finde rundt, hvis ikke den mulighed fandtes. Ovenikøbet opdateres ruten ligesom på en GPS, hvis du ikke holder dig til den foreslåede vej
|
 |
Pongman
Super bruger
Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 259
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 20:52 |
Jeg tror jeg skal have et større tv eller briller, jeg har meget svært ved at de sms beskeder man får :(
Men bortset fra det virker det som et godt spil, hvis man kunne lide de andre vil man også kunne lide det her :)
|
 |
Gauze
Bruger
Oprettet: 13-Januar-2007
Point: 108
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 21:16 |
GPS'en er virkelig bare dejlig. Endelig!
Jeg har spillet i godt 1½ time nu og gennemført en god håndfuld missioner efterhånden. Jeg synes spillet er virkelig godt, men dog ikke et 10 tal værd. 9 ville jeg nok selv give det. Hvilket også er en rigtig rigtig god karakter.
De mørke scener irriterer mig en del og grafikken er dog ikke så fantastisk heller, men stadig et fantastisk sjovt spil :)
|
 |
Deucalion
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2007
Point: 83
|
Sendt: 29-April-2008 kl. 21:19 |
Pongman skrev:
Jeg tror jeg skal have et større tv eller briller, jeg har meget svært ved at de sms beskeder man får :(
|
Hvis ikke du allerede har gjort det, kan du vælge større skriftstørrelse på din telefon. Det kan da hjælpe lidt 
|
 |
Hjernen
Ny bruger
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 5
|
Sendt: 30-April-2008 kl. 09:14 |
Jeg må tilslutte mig koret af positive tilkendegivelser over for dette fremragende spil efter at have spille det en håndfuld timer. Det er et virkelig gennemført spil som nok skal holde mig "fanget" i stuen i endnu flere timer.
Der er kun en bruger anbefaling jeg kan give..... KØBKØB!
|
 |