|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 06-Maj-2008 kl. 19:49 |
Er der nogen herinde som har handlet med dem ??
Hvorfor har fx I am legend på bluray 2 forskellige priser....en til 159,- og den anden til 299,- Er det billige import film ?? Hvordan er kvaliteten på de billige udgaver kontra de dyre ?? Det er jo ikke mere film på den ene eller den anden. På forhånd tak Men ellers kunne jeg godt tænke mig et billigt sted at shoppe Bluray film fra , enten et EU land eller i DK. Synes ellers at butikkerne er alt for dyre. |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
DVDStrax.dk har både importfilm og skandinaviske udgivelser på repertoiret. Derfor kan man godt jævnligt opleve, at den samme film figurerer på lagerlisten - men til forskellige priser. Jeg vil godt vædde en skålfuld syltede rødbeder på, at dén udgave til 159,- sikkert er fra UK, og dén til 299,- en skandinavisk udgivelse med danske undertekster og hele pivetøjet. Det kan dog godt betale sig lige at tjekke den billigere engelske udgave ud først: Ofte er der nemlig danske undertekster på mange af dem. Jeg har handlet hos dem et par gange uden andre problemer, end at en bestilt film et par gange har stået lang tid i restordre. Jeg tror, at DVDstrax muligvis er en norsk version af CDON.com - som jo er svensk ejet. Redigeret af musicus - 06-Maj-2008 kl. 22:05 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg kan kun finde den til 159,- men læg lige mærke til at den først kommer, den 11-6 og det er norsk cover, men med 90% med dansk tekst. langt de fleste film de har til 159,- er helt rigtig fra uk, og ja mange af dem har tekster på. jeg har handlet hos dem ca 15 gange, og det er gået hurtigt hver gang, når de sender, har man dem som regel dagen efter, en gang er der gået to, men det var op til jul. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
ok, fandt den til 299,-, det er den engelske udgave, men den har også text på. jeg har selv denne udgave, men har købt den i uk. noget billigere, for man skal lige regne med at de har en porto på 59,- det er så om du skal have 1 eller 30 film.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Har også fået film fra dvdstraks.dk. Lader til at firmaet som også hedder Cinemax a/s ligger i Frederikshavn. Fik desværre ødelagt papcoveret til serien Planet Earth, da de sender i bublekuvert.
|
|
![]() |
|
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
DVDstrax har lige dumpet deres hd-dvd priser, så de nu starter ved 49,50. Alle Harry Potter-filmene kan eks.vis erhverves til 69,50 med danske tekster.
|
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
hvorfor er det HD der bliver sat så meget ned mens det ikke kan lafde sig gøre at erhverve sig en blueray til en så billig pris nogen steder?
fordi HD-dvd er på vej ud? |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
"på vej ud" ![]() |
|
![]() |
|
Zepp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
nej er jeg satme ikke !
![]() har dog hørt at blue-ray klart fører "racet" mellem dem og HDDVD.. og det var den eneste forklaring jeg ku finde på at HDDVD er så meget billigere.. er der en bedre forklaring :) ? |
|
![]() |
|
![]() |
ja, hd dvd har lukket og slukket helt, der bliver ikke lavet flere maskiner, og udkommer ikke flere nye film. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
Ikke alene fører Bluray ræset, de er kommet i mål som nummer 1.
HD DVD er kørt i pit og kommer ikke ud og køre igen. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Hd-dvd er blevet droppet af dem der stod bag det |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |