recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TZ5 og NTSC vs PAL
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TZ5 og NTSC vs PAL

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
r214si Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TZ5 og NTSC vs PAL
    Sendt: 07-Maj-2008 kl. 09:07

Hej

Jeg er i USA og er blevet lun på det nye TZ5, som koster $ 295 :-)

Men man kan ikke skifte til PAL fra NTSC (det er greyed out).

Er der nogen der ved om det overhovedet kan lade sig gøre at skifte til PAL, enten med FW upgrade eller er det bare sur røv at jeg ikke kan se mine videooptagelser ?

Tak.

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 11:24

Nu ved jeg ikke, om der er specielle modeller, men jeg har på den model jeg købte i mandags skiftet fra default NTSC til PAL.

Jeg går ud fra, at du er i Play mode, trykker på Menu/set knappen, bladrer ned til 'skruenøglen' og på side 4 er indstillingerne for PAL/NTSC?

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

PS. Min kommer vist fra UK, og der er ikke danske menuer på, men jeg kunne ikke vente længere på at modellen kom til DK ;-)

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 18:39

Dit TV skulle da kunne vise NTSC uden problemer, overførsel til PC kan du også, og brænde ud på DVD, og afspille på DVD/Recorder.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Figaro01 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af r214si r214si skrev:

Jeg er i USA og er blevet lun på det nye TZ5, som koster $ 295 :-)

Har forsøgt at bestille et TZ5 på Amazon US hvor det også kan købes til $ 295 , men det sendes ikke internationalt - sjovt nok er det muligt at få sendt et Fuji eller Samsung kamera.

Til top
r214si Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2008 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Nu ved jeg ikke, om der er specielle modeller, men jeg har på den model jeg købte i mandags skiftet fra default NTSC til PAL.

Jeg går ud fra, at du er i Play mode, trykker på Menu/set knappen, bladrer ned til 'skruenøglen' og på side 4 er indstillingerne for PAL/NTSC?

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

PS. Min kommer vist fra UK, og der er ikke danske menuer på, men jeg kunne ikke vente længere på at modellen kom til DK ;-)

Det er åbenbart på de nye modeller for jeg kan godt på de ældre modeller i butikken. jeg har været i 4 butikker (både Bestbuy og Fry´s og det det samme på alle TZ5 modeller :-(

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu