|
Electrola HTPC probs!!! |
Besvar |
Forfatter | |
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Emne: Electrola HTPC probs!!! Sendt: 14-Juni-2008 kl. 17:24 |
Hejsa.
Jeg har en kammerat der har købt dette system: http://www.electrola.dk/shop/monster-400-219p.html Men den hakker i lyd og billed på Blu-ray , men IKKE dvd. Den er som modtaget med windows og Powerdvd Ultra.
The_Unforgiven Redigeret af The_Unforgiven - 14-Juni-2008 kl. 17:24 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Sendt: 15-Juni-2008 kl. 01:26 |
Se anden tråd, De er efter min mening et "tågehorn" De skriver: "Som pt. eneste leverandør, tilbyder Electrola en praktisk integration af Microsoft media center og DVBViewer for visning af undertekster ved modtagelse af digital TV" Hvilket dækker over at begge programmer er installeret på samme maskine!! Det kan enhver idiot opnå ved at sende 15 euro til dvbviewer.com At den hakker i BluRay, men ikke i DVD tyder på at de ikke har investeret i de rigtige decodere da de præinstallerede den, eller også er det et skod grafikkort de har installeret. Hvis det var mig: Returner den! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |