|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Kreatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 20:42 |
|
Kære brugere på recordere.dk Jeg står og skal have investeret i mit første surroundanlæg. Design-mæssigt er jeg faldet pladask for Podspeakers (smagssag) Men hvordan er kvalitet kontra pris på disse skønne højtalere, sub m.m? Det er jo ikke fordi de er specialt billige, det her er det setup jeg har i tankerne: Surround receiver: Nat T744 Link: http://hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t744_s urround_receiver_titan.htm Centerhøjtaler: Podspeakers Cinepod Link: http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/center/podspeaker s_cinepod_centerhoejttaler_sort.htm Subwoofer: Podspeakers Bass Station Link: http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/subwoofer/podspea kers_bass_station_subwoofer_sort.htm 4 x højtalere: Podspeakers Mega Kit Link: http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/gulvfront/podspea kers_megapod_kit_hoejttaler_soelv.htm 4 x højtalere: Podspeakers Minipod Link: http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/podspeake rs_minipod_jubilee_hoejttaler_grafit.htm Samlet pris: kr. 41.989 Er der nogle med erfaringer med Podspeakers? Og fås de evt. billigere andetsteds? Er i øvrigt åben for andre forslag i samme prisklasse, dog ønsker jeg IKKE store gulvhøjtalere. Design, pris og kvalitet må gerne hænge sammen, så godt som muligt ![]() På forhånd tak. Redigeret af Kreatin - 16-September-2008 kl. 21:21 |
||
![]() |
||
Kreatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
Ups. Så lige jeg havde placeret emnet forkert.
Må gerne flyttes til Surround & Hi-fi kategorien! :) |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg har tidligere kigget efter samme system, men kom fra det igen pga. prisen. Den gang var det kun Hi-Fi klubben der solgte dem, og de har ikke ændret pris de sidste mange år.
Er det ikke overkill med subwoofer i hver højttaler? Kan du ikke 'nøjes' med 5 højttalere og en sub som normalt? Hvad er forskellen på Minipod Jubilee som du har valgt og de normale (billigere) Minipod? Uanset om du vælger at spare de ca. 22000 så vil jeg anbefale du hører dem inden du køber, men du må ikke være i tvivl om du betaler for meget designet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo, det kan du have ret i. Faktisk tænkte jeg selv lidt på det inden jeg postede. Kan nøjes med 2 stk. front! :)
Der skulle være nogle tekniske opgraderinger, og at det en jubilæums-model, det vil sige den kun er produceret i et vis antal eksemplarer. Kunne godt fristes til at droppe den subwoofer, og skifte den ud med noget andet. Har hørt at bassen i bass stationen ikke skulle være noget at råbe hurra for. Men ja, skal da ind og høre hvordan de lyder inden jeg køber noget som helst :) Fås de evt. billigere et andetsted? Redigeret af Kreatin - 16-September-2008 kl. 21:22 |
||
![]() |
||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg ved det ikke, men tror ikke du kan finde dem andre steder i Danmark.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
For 42k kan du sikkert få Elac fra CSN - og det er altså en noget bedre højttaler end de der E.T-højttalere fra HFK.
|
||
![]() |
||
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
|
Til den pris kan du helt sikkert få nogle bedre højtalere og samtidig også har et lignende pænt design
![]() KEF 5005 er fx. ikke helt af vejen og fåes også i flot sort pianolak. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Og det koster noget kun mindre! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Front: B&W DM683 Center: B&W HTM61 Bag: B&W DM685 Subwoofer: B&W ASW610XP
Jeg ved de ikke ser sjov ud... Men den lyd er kommer ud af, hold da op den er fed Redigeret af McNiklas - 18-September-2008 kl. 20:02 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Men den receiver du har er nok lidt lille
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
KEF er helt sikkert et bud, de falder design-mæssigt i min smag. Det vil jeg bestemt have i tankerne, når der skal købes og lyttes ![]()
|
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
Hvad med Klipsch Link
|
||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |