|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 09-December-2008 kl. 10:45 |
Hej alle Er der nogen som kan hjælpe , jeg har 2 stk tv hybrid usb tv tunere og jeg ønsker t køre med analog på den ene og dvb-t på det andet i vista mce.
Men opsætningen bliver overskrevet hver gang man kører en ny setting Mvh lars |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det kan du ikke VMC kan kun det ene eller det andet Men såvidt jeg forstår, kan du godt hvis du har den "uofficelle" TV Pack 2008. Prøv at søge herinde på TV Pack 2008 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
tak for hjælpen mcenterfreak Det virker med tv pack, jeg er dog røget i et nyt med tv pack ,nemlig at flere programmer få samme kanal nummer !!!. Men du må jeg så nu få til at virke . tak for hintet. |
|
Mvh
Lars |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
P.S. der er en officiel update til TV Pack, aner ikke om der er hjælp at hente i den: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51427& TPN=1 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |