|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() Sendt: 02-April-2009 kl. 09:39 |
Hej Jeg har en HK avr 255, hvor jeg gerne vil kunne høre musik fra min bærbare. Hvordan gøres dette i en nogenlunde kvalitet? Det er vel et eksternt lydkort der skal til, men hvilket? Min musik er meget blandet, forstået på den måde, at der en del MP3, men også mange rippede cd'er. Jeg har ingen ide om prisleje, men 1000kr vil jeg mene er mit loft. Mvh |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
hvad mærke/ er din bærbar?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Find ud af om ikke din bærbare har en SPDIF-udgang (digitaludgang), og kør fra denne over i recieveren. Så koster det dig ku et billigt kabel at få meget bedre lyd. M.v.h. |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
Det er en billig billig fyr, jeg tror det er dem der lige er gået konkurs. mybook m1421w. Den er lavet på en MSI platform(MS-1421), der er ingen S/PDIF udgang. Lyden fra headphone udgang er altså ikke noget jeg gider at høre på... |
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Ligemeget. men ellers et usb lydkort eller pcmcia lydkort Redigeret af wizdk79 - 02-April-2009 kl. 12:21 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo også det jeg selv er inde på i mit første indlæg. Jeg kunne derfor godt tænke mig nogle forslag til et godt usb lydkort, der ikke koster mere end de 1000,- jeg har sat som umiddelbart loft
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=474480&am p;searchArea=&Soegeord= http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385911&am p;searchArea=&Soegeord=
Redigeret af wizdk79 - 02-April-2009 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for buddene, men ikke et eneste USB lydkort. Grunden til jeg gerne vil have USB lydkort er at, selve lydkortet skal stå inde i mit TV-møbel. Så når der skal høres musik fra den bærbare, er det bare at sætte den på TV-møblet og smidde USB kablet i den.
Håber det giver mening ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er jo en Headset udgang på Laptoppen, så det er en enkelt ting, at tilslutte den til reciveren via det udtag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har samme "udfordring", men jeg har internetstik på min receiver, så mit spørgsmål er om jeg kan få kontakt til min bærbare via mit trådløse netværk, hvis jeg tilslutter receiveren med netkabel til netværket ? (Har ikke en skid forstand på det med netværk |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er jeg såmænd udmærket klar over, men det lyder da forfærdeligt fra den. Jeg har vist også skrevet længere oppe at det ikke er en mulighed |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det er godt nok lidt over prislejet,
Men både Misical Fidelitu og Cambrigde har lavet nogle gode DACs med USB. HVis du er hurtig er der flere til salg her http://www.hifi4all.dk/ksb/soegresultat.asp?annoncetype=& ;produkttype=&fritekst=DAC&lokalitet = |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |