|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Compat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 17:22 |
|
Hej,
Jeg skal have anskaffet mig en bærbar computer. Jeg skal dog bruge lidt hjælp til at finde en, som er god til prisen. Jeg har et budget på 5.500 og i dette skal der være mindst 250 GB harddisk, mindst 2 GB RAM (helst med mulighed for at opgradere til 4 på et senere tidspunkt), en processor på 2+ GHz. Håber I vil hjælpe mig i min søgen efter en bærbar. På forhånd tak :) |
||
MVH
Compat |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
. men hvad skal du bruge den til? og hvad med skærm str....... Redigeret af wizdk79 - 02-Juni-2009 kl. 18:41 |
||
![]() |
||
Compat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Den skal primært bruges til skolebrug og eksperimentering
af programmer (hjemmelavede som downloadede programmer). Skærmstr er faktisk ligemeget, bare det er mindst en 15". |
||
MVH
Compat |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har fundet denne:
emachines 17,3" bærbar pc - model eMG725-424G50Mi Er der noget ved EMachines laptops? Har aldrig hørt om mærket før. |
||
MVH
Compat |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
kender det heller ikke men hvad med den her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=428768
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad synes I andre om den wizdk79 sendte? Hvis I kan anbefale den køber jeg den.
|
||
MVH
Compat |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
Altid svært at anbefale til andre - gå ud fysisk i en biks og se/rør/prøv - der er så mange muligheder - nogle HP/Compaq kører med AMD CPU og andre med Intel - det er nok smag og behag hvad man er til....
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Jeg synes at 1440 x 900 opløsningen er for lav - især til en 17" skærm. Men så igen, jeg kigger altid primært på skærmen, når jeg kigge laptops. Derudover ville jeg være træt af 1x1 gb + 1x2GB ram, fordi det betyder at du skal fjerne ram, hvis du vil opgradere. (Jeg gætter på der er 2 slots i maskinen ?). Men ram og harddisk kan du altid skifte / tilføje, så mit råd er læg fokus på skærm og processor. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fandt lige den her http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1467 000_(Wupti2).html
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Den ser såmænd rimelig ud. Havde den blot haft Windows XP i stedet for det sløve Vista. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Jeg ville kigge på denne (Men den går over budget - 900kr - især hvis du skal have mere ram i den end de 2GB - Eller have XP Pro):
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2848 Men så er det også en ThinkPad og en super lækker 1680x1050 skærm. |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Sløve ? Tværtimod |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |