|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 16:28 |
|
Så ser det ud som om at vi er ved at komme i gang med de meget høje brugtpriser på f.eks. Pioneer KRP-500M. Den nævnte model er vel nærmest umulig at opdrive fra ny, og panelsts renomé giver åbenbart høje brugtpriser. Jeg linker til en salgstråd fra "Flatpanels". Det er muligt at sælger ikke helt opnår den ønskede pris - men alligevel
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
jeg ved ikke om det er dyrt det er trods alt inkl. fod
![]() som sagt er umulig at købe som ny. Redigeret af Mr. Pioneer - 07-Juni-2009 kl. 16:30 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
nypris ca 22000 kr hvis det er med drejefod, så er det måske ikke helt tosset. Men mange ved jo heller hele ikke hvor god denne skærm er. |
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Man kan jo ikke bruge nyprisen til noget i den her sammenhæng da
skærmen er umulig at opdrive som ny, så prisen skal ses i lyset af at vi snakker om verdens bedste billedekvalitet og så synes jeg ikke prisen er urimelig for en 50" |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Nej men den skal jo sælges til en som kender dens kvalitet og kan undvære tuner og højtaler. De fleste på flatpanels har jo dårligt råd til en x10, så jeg tror ikke han får den solgt der. Men man ved jo aldrig.
Jeg skal selv behold min 500M i mange år, for OLED er ikke lige omkring hjørnet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej jeg ville godt nok heller ikke sælge min 500M for der er ikke andre skærme på markedet jeg ville kunne leve med, skal først have ny skærm den dag der findes en OLED 3D skærm i 60" til 20k ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nej jeg ville godt nok heller ikke sælge min 500M for der er ikke andre skærme på markedet jeg ville kunne leve med, skal først have ny skærm den dag der findes en OLED 3D skærm i 60" til 20k ![]() Præcis, jeg tror ikke der er ret mange der vil sælge deres KRP-modeller, for der går lang tid før der kommer noget der er bedre. De er end ikke i sigte |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tror jo andre mærker er tæt på, det kan jeg så ikke lige få øje på. Men vi kan jo også være lige glade og bare nyde vores pioneer. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hmn, bare de langfingrede ikke også får øjnene op for dens kvalitet. Kunne jo være at den udkonkurrerede B&O som den foretrukne |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er i hvertfald ikke i tvivl om, at både G8 og G9 Pioneer TV går en dyr tid i møde |
||
|
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Jeg tror efterhånden de fleste har fanget, at Pioneer er et godt tv. Jeg har i.h.f. en svag erindring om, at jeg har set jer nævne det før
![]() |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Mon ikke at efterspørglse på Pioneer´s plasma TV snart er stå stor, at man let kan tage meget for et bruget Pioneer TV end da det var nyt
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |